ممنون از دوست عزیز خارپشت
که وقت گذاشتید دیگه تصمیم گرفتم و برم مردونه احساسمو بگم و نظرم رو بگم فکر کنم
همین الان تکلیف روشن بشه بهتر است تا جلوتر بریم و وابستگی بیشتر بشه
تشکرشده 13 در 5 پست
ممنون از دوست عزیز خارپشت
که وقت گذاشتید دیگه تصمیم گرفتم و برم مردونه احساسمو بگم و نظرم رو بگم فکر کنم
همین الان تکلیف روشن بشه بهتر است تا جلوتر بریم و وابستگی بیشتر بشه
arash65 (دوشنبه 08 آبان 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)