خواهر عزیزم
<strike>به همون اندازه که امتحان کردن غلطه
نازکردن بی جهت و تظاهر پوچ هم غیر سازنده است و ممکنه بعداً موجب پشیمانی بشه
امتحان کردن ها باید باز و شفاف باشه مثل پرس و جو (هر چقدر هم که باشه عیبی نداره)
درسته آقایون به کمی ناز کردن خانوم ها علاقه نشون میدند ولی در حد خیلی کم و طبیعی خودش که اگر زیاد بشه دلزدگی پیش میاره.
مثل اینکه جواب بله سر سفره عقد رو بندازی به نوبت ششم!!!</strike>
ویرایش : فرشته مهربان
این نوع توصیه و راهنمایی مربوط به روابط بین همسران است و نه روابط دوستی بخصوص از نوع چتی و اینترنتی ..... توجه داشته باشید که همدردی با هرگونه رابطه دختر و پسر حتی به قصد ازدواج مخالف هست و در این زمینه هیچ گونه راهنمایی در جهت حفظ و تقویت و توجیه رابطه نمی دهد و راهنمایی های اینچنینی نیز مشمول حذف و ویرایش هستند . همدردی قصد ازدواج را تنها با اقدام رسمی از طریق خانواده و بدنبال آن برنامه شناخت زیر نظر خانواده و به کمک مشاوره را به رسمیت می شناسد .لذا به این نکته توجه کنید .
.







</strike>

علاقه مندی ها (Bookmarks)