از کمکتون ممنون ولی به نظر شما داشتن حالت انفعال در برابر خواهر شوهر و مادر شوهرم دلیل بر اجازه من برای برخورد نامناص نیست.واقعا نمیدونم چطور میشه باهاش کنار اومد میترسم جمعه که باهاش روبرو بشم برخورد بدی تو مردم باهام بکنه از اون هر چیزی بر میاد نمیتوم عروسیم نرم.به نظر شما اگه توهین کرد من باید سکوت کنم یا.........![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)