سلام دوست خوبم.واقعا حرفات یه کم عجیبه.اینکه نامزدتون یه مدت خوبه ولی یهو اینقدر تغییر میکنه جای تعجبه.خوب شما گفتید که بهتون پیام داده و گفته تا خبیری ازم نشده سراغمو نگیر وقتیم که پرسیدی که چته گفته اگه شما هم جای من بودی ناراحت میشدی.پس عزیز دلم بدون یه جای کارت میلنگه .به نظر من بهتره سه تا راه رو پیش بگیری
1 اگه میتونی راضیش کن و با هم پیش یه مشاور خوب برید.
2 زمانی که از شما میخواد که تا پیام نداده یا زنگ نزده سراغشو نگیرید پس سعی کنید که این کارو براش انجام بدید
3 زمانی که رابطتو به حالت نرمال در اومد خیلی ملایم ازش دلیل ناراحت شدنش رو بپرسید.
یه توصیه دیگه و اون اینکه حدالامکان مرام عروسیتونو عقب بنداز تا فرصت بیشتری برای حل مشکلات داشته باشید.![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)