ویدا و پارسای عزیز ممنون از راهنمائیتون و اینکه وقت گذاشتین
ویدا جون من و نامزدم نسبت فامیلی با هم داریم و هر دو 26 ساله و ایشون 3 ماه ازم بزرگتره و پارسای عزیز دقیقا اولین باری که به همک ابراز علاقه کردیم تو چت بود
اون تقریبا هر انتظاری که از من داره من براش انجام میدم و در مورد من ! همیشه بهش گفتمه مهمترین چیزی که تو زندگی ازش میخوام محبت و مهربونیه - ویدا جان هر دو خانواده از این ازدواج راضی بودن و هستن ما خودمون هم خیلی راضی هستیم وقتایی که خوبه خودش این قضیه رو میگه
اما نمیدونم چرا اینطوریه باور کنید خسته شدمه من دختر هستم محبت میخوام تحمل بد رفتاری بی تفوتی سردی رو ازش ندارم و البته خیلی هم نگرانم نگران بعد از عروسی هستم ما الان تو دوران عقد هستیم و من این همه مشکل دارم با نامزدم بعد از عروسی چطور میتونم تحمل کنم
پارسای عزیز نامزدم کاملا میدونه که من به جز با خودش با هیچکی چت یا اس بازی نمیکنم و اینکه من از خدامه به جای اس یا چت زنگ بزنه و با من صحبت کنه اما متاسفانه زنگ اصلا خبری نیست








علاقه مندی ها (Bookmarks)