به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 34

Threaded View

  1. #27
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 بهمن 04 [ 07:55]
    تاریخ عضویت
    1389-9-14
    نوشته ها
    430
    امتیاز
    15,799
    سطح
    80
    Points: 15,799, Level: 80
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,069

    تشکرشده 2,080 در 437 پست

    Rep Power
    59
    Array

    RE: میخوام نقاط ضعف و قوت خودمو بشناسم، کمکم میکنید؟

    ای وای چه قدر سخته فرانک جان
    میدونی چرا سخته؟ دیدی وقتی یه آدم سر تا پا عیب و ایراد میاد یه عیبی از تو پیدا میکنه چه قدر حرصت میگیره

    منم الان مثل همون آدمه هستم برای همین شاید یه کم حرصت بگیره ولی شما به گوینده دقت نکن حرفش مهمه.

    به نظرم شما یکمی متعصبی شاید بگی تعصب که خوبه نمی دونم اما به نظرمن اگر بی دلیل و منطق باشه حتی یه کمش هم خوب نیست. مثلا گاهی بعضی مراجعان رو تنها بر اساس ایده ها یا اعتقادات خودت محکوم میکنی بدون اینکه خودت رو به جای اونا بذاری این روش هم میتونه برای اون افراد تاثیرگذار باشه اما به صورت موقت! یا حداقل تا زمانیکه آدم مطمئنه در اعتقاداتش هیچ رخنه ای ایجاد نمیشه.

    دوم اینکه یه کمی شناختت نسبت به خودت کمه. برای همین گاهی میگی من فلان جورم در حالیکه نیستی. شما فکر میکنی نکنه من ریاکارم که ... ابدا این طور نیست اتفاقا به نظر من خیلی پاک و صادقی ولی چون خودت رو درست نمیشناسی گاهی یه چیزایی میگی که در مورد شما صدق نمیکنه یا گاهی اوقات صدق نمیکنه مثلا میگی من بمیرم نمیذارم احساسم بر من چیره شه در حالیکه گاهی این اتفاق می افته و شما باور نداری یا مثلا میگی من بمیرم فلان گناه رو نمیکنم اما شاید در اون موقعیت قرار نگرفتی و اگر بگیری اتفاق دیگه ای بیفته

    پیشنهاد میدم یه کمی بیشتر در مورد خودت فکر کن. سعی کن خودت رو بیش از این بشناسی مشکل خیلی از ما در ازدواج و رابطه با دیگران همینه که خودمون رو نشناختیم نه دیگران رو. مثلا فکر میکنیم ما از آدمهای منطقی خوشمون میاد در حالیکه اشتباه میکنیم و در درون ما کششی به سمت افرادی هست که خیلی هم منطقی نیستند یا ...

    امیدوارم ناراحت نشده باشی فرانک عزیزم
    عیبهای تو خیلی کمتر از منه. من تمام عیبهای تو رو با ضریبی خیلی بیشتر از تو دارم.

  2. 2 کاربر از پست مفید yasa تشکرکرده اند .

    yasa (دوشنبه 08 آبان 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 61
    آخرين نوشته: جمعه 17 اردیبهشت 95, 22:06
  2. ماموریت این دو فرشته چه بود .... ؟؟؟؟؟؟ هاروت و ماروت
    توسط parsa1400 در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 17 فروردین 94, 06:46
  3. پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: جمعه 13 مرداد 91, 19:56
  4. تفاوت سنی 8 سال، آیا از یک نسلیم؟
    توسط jodiabot در انجمن تفاوت سنی در ازدواج
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 05 فروردین 90, 23:53
  5. تشخیص تفاوت میان عشق و شهوت !!!
    توسط erfan25 در انجمن عشق
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 16 آبان 88, 13:19

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.