من که تا ته گردنم از این شوخیا شنیدم فقط کافیه یکی از دوستات از این شوخیا کنه دیگه تمومی نداره شمام به شوهرت الکی گیر نده اگه میشد ضمانت میکردم این فقط شوخیه برای رفع خستگی و بی حوصلگی البته بهش یاداور کن محیط خونه رو با محیط کار اشتباه نگیره:)
تشکرشده 14 در 7 پست
من که تا ته گردنم از این شوخیا شنیدم فقط کافیه یکی از دوستات از این شوخیا کنه دیگه تمومی نداره شمام به شوهرت الکی گیر نده اگه میشد ضمانت میکردم این فقط شوخیه برای رفع خستگی و بی حوصلگی البته بهش یاداور کن محیط خونه رو با محیط کار اشتباه نگیره:)
Ehsankhan (دوشنبه 08 آبان 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)