به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 30
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 آذر 91 [ 22:23]
    تاریخ عضویت
    1391-7-26
    نوشته ها
    153
    امتیاز
    670
    سطح
    13
    Points: 670, Level: 13
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    391

    تشکرشده 409 در 124 پست

    Rep Power
    29
    Array

    RE: همسرم بعد از طلاق از من کمک می خواهد

    سلام مجدد
    ببخشيد اما با نظر هاجس مخالفم
    ايشون جز سوء استفاده از احساس پاك شما كار ديگه اي نميكنن!
    تا حالا هم هر كارت شارژ يا هزينه ديگه اي جز مهريه ش بهش دادين ظلم در حق پسرتونه،چون اين پولا مال پسرتون و خودتونه.
    برادر گلم تصميم خوبي گرفتي كه خطت رو عوض كني.
    كاش يه مسافرت يا زيارت بري كه يكم از اين فشارها دور شي.
    واسه هردوتون بهتره.شما و آقا پسر گلتون.
    بي خيال خانوم سابقتون بشيد.
    كامل كامل كامل !

    (نظر شخصي بودا!)

    اميدوارم از اين جمله كه ميگم ناراحت نشيد كه:
    خوبي كه از حد بگذرد...خيال بد كند
    شما انقد بي توقع بهش بها داديد كه فكر ميكنه وظيفه تونه و بهش نياز داريد.
    بهش اجازه نديد ...
    الان احساس به دردتون نميخوره!!!!كاملا جدي و منطقي برخورد كنيد.


  2. 2 کاربر از پست مفید Hamdardi2 تشکرکرده اند .

    Hamdardi2 (یکشنبه 07 آبان 91)

  3. #12
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 آذر 91 [ 22:23]
    تاریخ عضویت
    1391-7-26
    نوشته ها
    153
    امتیاز
    670
    سطح
    13
    Points: 670, Level: 13
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    391

    تشکرشده 409 در 124 پست

    Rep Power
    29
    Array

    RE: همسرم بعد از طلاق از من کمک می خواهد

    حس زنونه م خطر اين خانوم رو حس ميكنه!

  4. کاربر روبرو از پست مفید Hamdardi2 تشکرکرده است .

    Hamdardi2 (یکشنبه 07 آبان 91)

  5. #13
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 دی 91 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1390-11-14
    نوشته ها
    548
    امتیاز
    1,860
    سطح
    25
    Points: 1,860, Level: 25
    Level completed: 60%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    1,833

    تشکرشده 1,864 در 493 پست

    Rep Power
    69
    Array

    RE: همسرم بعد از طلاق از من کمک می خواهد

    یک نگاه گذرا به تاپیک های شما:

    خانومتون قبل ازدواج رابطه جنسی داشته
    فرزند طلاق است
    سراغی از پسرش نمیگیره و راحت بچه را رها کرد
    ۲۰ روز بعد از جدائی متوجه شدید که رابطه جدیدی را شروع کرده ( یک زندگی ۱۰ ساله را بعد از ۲۰ روز فراموش کرد؟ )
    و ....

    احتمال این که به خطا بره و روابط خارج از عرف و اخلاق داشته باشه هست
    اجاره خونه مستقل هیچ علامتی واسه برگشتن نیست. من نمیدونم چرا یکی از دوستان میگن میخواد برگرده. بهش پول بده!!
    خودتون را در این مشکلات شریک نکنید.


    و شما
    علیرغم مخالفت خانواده ازدواج کردید و احساسی برخورد کردید
    الان هم دارد به اشتباهات إحساسیتون ادامه میدید.

    هر گونه ارتباطی را با ایشون ghat کنید.
    پولی که خرج ایشون و شارژ تلفنش میکنید تا به دوست پسرش زنگ بزنه بدهید مشاور و روانشناس تا کمکتون کنه زندگی خوب و سالمی واسه خودت و پسرت بسازی.
    و انشالله یک همراه خوب و وفادار پیدا کنی و زندگیت بهتر بشه

    نقل قول نوشته اصلی توسط پدربزرگ
    سلام دوست عزیز من حس شمارو درک میکنم . همدردیم.

    شما اگر توان مالی رو دارید فرض کنید برای کس دیگه کار خیر رو انجام میدهید .

    به فکر محبت مهربانی نباشید . برای رضای خدا این کار رو انجام دهید . بقلی روزی نون نمک

    خوردید . این چیزه زیادی نیست که توانایشو داشته باشی انجام ندی .

    احساسی هم به این کارتون نگاه نکنید . که هدفتون از این کار جلب محبت از طرفش باشه .


    امکان کار خیر زیاد هست
    چرا این مورد و این جوری ؟
    دلیلی نداره !!!!

  6. 6 کاربر از پست مفید پیدا تشکرکرده اند .

    پیدا (یکشنبه 07 آبان 91)

  7. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 آذر 91 [ 22:23]
    تاریخ عضویت
    1391-7-26
    نوشته ها
    153
    امتیاز
    670
    سطح
    13
    Points: 670, Level: 13
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    391

    تشکرشده 409 در 124 پست

    Rep Power
    29
    Array

    RE: همسرم بعد از طلاق از من کمک می خواهد

    آخيش، يكي حرف دل منو زد
    مرسي پيدا جان
    من روم نميشد انقد صريح بگم
    راحتم كردي

  8. کاربر روبرو از پست مفید Hamdardi2 تشکرکرده است .

    Hamdardi2 (یکشنبه 07 آبان 91)

  9. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 03 آذر 91 [ 15:30]
    تاریخ عضویت
    1390-4-12
    نوشته ها
    20
    امتیاز
    1,391
    سطح
    20
    Points: 1,391, Level: 20
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 9
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 31 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: همسرم بعد از طلاق از من کمک می خواهد

    عزیزانم دوستان خوب و مهربونم می دونم همه چیزایی که می گین عین حقیقته دیروز عصر کلی اس داد که چکار کردی منتظر جوابت هستم ؟؟؟؟؟ من هم با قاطعیت تمام بهش گفتم که از من انتظار کمکی نداشته باش اونو بی خیالش شدم اما حقیقت رو بخواین دوستان گلم یه مقدار فقط از این که رابطه با کسی داشته باشه خصوصا رابطه جنسی منو عذاب می ده و این که احساس کنم که اون رابطه را با دیگرون داره هر چند می دونم فکر کردن بهش اشتباه محضه اما بعضی وقتا مثل خوره به جونم می افته ؟؟؟؟؟؟؟ اخه من هیچ وقت ارتباطی با هیچ کس در هیچ زمینه ای نداشتم و هیچ تجربه ای در این مورد نداشته ام این هم یکی از تفاوت ها ما بود و هیچ وقت واسه قابل قبول نبود که ارتباطی با کسی داشته باشم ؟؟ چه از لحاظ اخلاقی و چه از لحاظ انسانی ؟؟؟در مورد این که می خواد مستقل بشه فقط از زبون بچه ام شنیدم که می گفت مادربزرگم همش به مامانم گیر می ده که چرا دیر میای ؟؟ ایشون هم واسه این که از این گیر دادن ها راحت بشه فکر خونه مستقل هستن ؟؟؟ و مطمئن هستم ایشون هم اصلا کاری به این که دیده جامعه چی باشه نداره حتی اگه شده می ره در بدترین نقطه واسه خودش جایی رو پیدا می کنه ؟؟ در خصوص این که یکی از عزیزان گفتن ایشون پشیمون شده ؟؟؟ باید خدمتتون عرض کنم که ایشون یه ادمی هستن که هیچ گونه گذشتی ندارن و این رو در زندگی به من ثابت کردن در ضمن خیلی هم لجوج و خودخواه هستن و تصور می کنه هر کاری انجام می ده درسته ؟؟؟ و نه تنها پشیمون نیستن بلکه الان از قید خیلی از مسئولیت ها از جمله نگهداری بچه و .... راحت شده ؟؟؟ بارها به مشاور هم مراجعه کرده ام تا مدتی مثل مسکن اروم می شم ولی دوباره ....... و اینو می دونم که تنها راه من صبر و توکل بر خداست

  10. 2 کاربر از پست مفید mahan31 تشکرکرده اند .

    mahan31 (یکشنبه 07 آبان 91)

  11. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 12 اردیبهشت 93 [ 15:23]
    تاریخ عضویت
    1389-6-08
    نوشته ها
    231
    امتیاز
    2,981
    سطح
    33
    Points: 2,981, Level: 33
    Level completed: 54%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    227

    تشکرشده 409 در 163 پست

    Rep Power
    39
    Array

    RE: همسرم بعد از طلاق از من کمک می خواهد

    تنها راه بهبود شما ادامه مراجعه به روانکاو و روانپزشک و مشاور است دوست عزیز. شما ممکنه به خاطر آسیب های دوران کودکی یا دلایل دیگر تن به روابطی بدین که غیر از ضرر و آزار چیز دیگه نداره و روز به روز آزار بیشتری ببینین.
    اون زن رو رها کن ، هزاران زن زیبا و جذاب و متین و با خانواده هستند که میتونی باهاشون خوشبخت بشی و از زندگیت لذت ببری. فقط و فقط به خودت و فرزندت و آینده ات فکر کن ، شیوه زندگی و ارتباطات هرکس به خودش مربوطه و به من و شما مربوط نیست. همسر سابق شما الان زنی مثل میلیون ها زن دیگه است و اصلا نباید در موردش فکر کنی. خودتو رها کن ، با کمک روانپزشک خودت رو بشناس و اصلاح کن و از زندگی لذت ببر.
    راستی طبق قوانین جدید دیگه مجبور نیستین اقساط مهریه رو بدین ، اون پول رو خرج تفریحات خودتون و فرزندتون کنین. آینده متعلق به شما و فرزندتونه.

  12. کاربر روبرو از پست مفید samanis تشکرکرده است .

    samanis (یکشنبه 07 آبان 91)

  13. #17
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 آذر 91 [ 22:23]
    تاریخ عضویت
    1391-7-26
    نوشته ها
    153
    امتیاز
    670
    سطح
    13
    Points: 670, Level: 13
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    391

    تشکرشده 409 در 124 پست

    Rep Power
    29
    Array

    RE: همسرم بعد از طلاق از من کمک می خواهد

    آقاي ماهان از قاطعيتت خيلي خوشم اومد

    كار درستي كردين
    اينم ميفهمم كه يه مرد پاك مثل شما براش سخته ،اما نيازي نيست به اين فكر كنيد كه اون الان با كيه و چه ميكنه!
    اول بايد به خودتون فرصت بديد و زمان بگذره
    بعدش دعا ميكنم بتونيد كسي كه لياقتتون رو داشته باشه پيدا كنيد.
    شايد الان وقتشه تصميمتون واسه عوض كردن شماره تون رو عملي كنيد(دير هم شده)

    آقاي ماهان از قاطعيتت خيلي خوشم اومد

    كار درستي كردين
    اينم ميفهمم كه يه مرد پاك مثل شما براش سخته ،اما نيازي نيست به اين فكر كنيد كه اون الان با كيه و چه ميكنه!
    اول بايد به خودتون فرصت بديد و زمان بگذره
    بعدش دعا ميكنم بتونيد كسي كه لياقتتون رو داشته باشه پيدا كنيد.
    شايد الان وقتشه تصميمتون واسه عوض كردن شماره تون رو عملي كنيد(دير هم شده)

  14. کاربر روبرو از پست مفید Hamdardi2 تشکرکرده است .

    Hamdardi2 (یکشنبه 07 آبان 91)

  15. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 30 شهریور 98 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1390-10-26
    نوشته ها
    711
    امتیاز
    11,022
    سطح
    69
    Points: 11,022, Level: 69
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 228
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,196

    تشکرشده 1,600 در 571 پست

    Rep Power
    106
    Array

    RE: همسرم بعد از طلاق از من کمک می خواهد

    اینکه این افکار سراغت می یاد نشون از سالم بودن روح و روانت داره
    اگه این افکار سراغت نمی اومد باید شک می کردی
    ولی موقعی که این افکار سراغ آدم می یاد باید مدیریت کرد ، اینکه بدونی چطور افکار رو کنار زد و تو زندگی دخالت نداد

  16. 2 کاربر از پست مفید داود.ت تشکرکرده اند .

    داود.ت (یکشنبه 07 آبان 91)

  17. #19
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 06 دی 91 [ 15:17]
    تاریخ عضویت
    1391-7-11
    نوشته ها
    68
    امتیاز
    453
    سطح
    9
    Points: 453, Level: 9
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    233

    تشکرشده 234 در 64 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: همسرم بعد از طلاق از من کمک می خواهد

    خدا خیرت بده پیدا!
    من هم حرفایی که زدی تو دلم بود.

    ماهان برادر من
    کمی شبیه من هستی, من هم گیر دختری ( بعید میدونم دختر باشه ) افتادم که فقط فقط منو بخاطر منافع شخصیش میخواست, بارها و بارها به این فکر کردم که چرا مثل پسرهای دیگه ای نبودم و من هم باهاش مثل بقیه رفتار نکردم ( استفاده جن سی و پرت کردنش مثل دستمال! ).
    بهر حال ما انسانیم نه حیوان, شما هم انسانید, چون میان بعضی حیوانات زندگی میکنیم گاهی شک میکنیم که چرا شبیه آنها نیستیم.
    ایشون رو رها کنید, بره هرجایی, هر کاری که میخواد بکنه, داره با هم جنسای خودش معاشرت میکنه, شما هم با انسانها معاشرت کنید, مطمئنم همسری مناسب شما پیدا میشه که خوشحالتون کنه.

    دقت کن, رهاش کن, شما هر کاری که در توانت بوده انجام دادی, ولی نشد, لیاقت عشقت رو نداشت.

    امیدوارم زود رهاش کنی.

  18. 2 کاربر از پست مفید HMD تشکرکرده اند .

    HMD (دوشنبه 08 آبان 91)

  19. #20
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 آذر 91 [ 22:23]
    تاریخ عضویت
    1391-7-26
    نوشته ها
    153
    امتیاز
    670
    سطح
    13
    Points: 670, Level: 13
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    391

    تشکرشده 409 در 124 پست

    Rep Power
    29
    Array

    RE: همسرم بعد از طلاق از من کمک می خواهد

    ببخشید آقای ماهان که این پست رو اینجا اشغال میکنم !
    اما آقای HMD شما چرا برادر من؟؟؟؟؟؟
    خودت داری میگی گیر همچین دختری افتادم!!
    چرا قاطی همچین ماجراهایی میشن جوونا!!!؟؟؟؟
    از من پیرزن بشنو من یه سنی ازم گذشته !!! عشقتو بکر نگه دار و الکی ریز ریز خرج این و اونش نکن! نگهش دار واسه کسی که قراره شریک واقعی زندگیت بشه!
    به انعکاس اعتقاد داری؟
    نقل قول نوشته اصلی توسط HMD
    ماهان برادر من
    کمی شبیه من هستی, من هم گیر دختری ( بعید میدونم دختر باشه ) افتادم که فقط فقط منو بخاطر منافع شخصیش میخواست, بارها و بارها به این فکر کردم که چرا مثل پسرهای دیگه ای نبودم و من هم باهاش مثل بقیه رفتار نکردم ( استفاده جن سی و پرت کردنش مثل دستمال! ).بهر حال ما انسانیم نه حیوان, شما هم انسانید, چون میان بعضی حیوانات زندگی میکنیم گاهی شک میکنیم که چرا شبیه آنها نیستیم.
    ایشون رو رها کنید, بره هرجایی, هر کاری که میخواد بکنه, داره با هم جنسای خودش معاشرت میکنه, شما هم با انسانها معاشرت کنید, مطمئنم همسری مناسب شما پیدا میشه که خوشحالتون کنه.

    دقت کن, رهاش کن, شما هر کاری که در توانت بوده انجام دادی, ولی نشد, لیاقت عشقت رو نداشت.

    امیدوارم زود رهاش کنی.

  20. 2 کاربر از پست مفید Hamdardi2 تشکرکرده اند .

    Hamdardi2 (دوشنبه 08 آبان 91)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.