سلام به همه
من به این دوستم پیشنهاد میکنم به پزشک مراجعه کنه و خیلی راحت گرم مزاجیشو تعدیل کنه؛ البته به قوله کارشناس بهترین راه حل مواجه شدن با موضوع از طریق دین و مذهبه حالا چ بهتر که این دوسته من مذهبی هم هستند
فقط بگم این روش ممکنه خدای ناکرده خدای ناکرده شما رو به رابطه با فرد دیگری مجبور کنه
پس برید دکتر مطمئنا" حل میشه چیزی نیس.....از خداوندم بخواید اوو میبخشه![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)