سلام دوستان محترم
نظر من اینکه خود کرده را تدبیر نیست.......شما خواستی با دوستیه جدید ،قبلی رو فراموش کنی و اوون هم همینجور... شایدم یه جورایی چوبه خدا باشه (ک میگن صدا نداره!!!)
از این دوستت میشنوی هردورو فراموش کن و عاشق خالقت شو
با دروددد
تشکرشده 8 در 6 پست
سلام دوستان محترم
نظر من اینکه خود کرده را تدبیر نیست.......شما خواستی با دوستیه جدید ،قبلی رو فراموش کنی و اوون هم همینجور... شایدم یه جورایی چوبه خدا باشه (ک میگن صدا نداره!!!)
از این دوستت میشنوی هردورو فراموش کن و عاشق خالقت شو
با دروددد
saaber (یکشنبه 07 آبان 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)