اصلا نگران تاثیر جواب منفیش روی زندگی خواهر و شوهرخواهرتون نباشید بلکه بیشتر نگران تاثیر جواب مثبتتون روی آینده رابطه خودتونو ایشون با خواهر و برادرتون باشین. چون به نظرم خیلی خیلی رابطه ها سختو پیچیده میشه. ما تو فامیلمون این روابط و ازدواجها ممنوعه است. چون خیلی قبلها تاثیرات مخربش رو کل فامیل تجربه و ثبت شده. ازدواج دو تا خواهر با دو تا برادر؟ نمیدونم شاید بخاطر پیش زمینه ذهنیم به نظرم اینقدر پیچیده میاد. اما شما هم که علاقه ای ندارین و تازه کلی راه دارین و ازدواج براتون دیر نشده. بذارین براتون حسش پیش بیاد و با انگیزه نیمه گمشدتونو پیدا کنین نه اینطور منفعلانه.








علاقه مندی ها (Bookmarks)