قاطع باشید.
به نظر من این مورد رو رد کنید.
دوران قبل از ازدواج دقیقا واسه همین هست که با گذشت زمانی کوتاه ،آدم به چیزهایی که در روز اول به نظرش نمی اومده بیشتر و بهتر توجه کنه...
انقدر الکی احساس گناه نکنید. شما هم حق انتخاب دارید.
صحبت از یک عمر زندگی هست.
وقتی برای دیدن ایشون هیچ شور و شوقی نداشته باشید و قلبتون به تپش نمی افته و احساس جدیدی توی دلتون ایجاد نمیشه،وای به حال بعد از ازدواج که دیگه...








علاقه مندی ها (Bookmarks)