براتون متاسفم دوست عزیز......خیلی.....یعنی اینقدر سطح فکرخانواده ها پایینه که بخاطریک مسئله ی بسیارکوچیک تشکیل زندگی یک خانواده رو به تعویق می اندازن......یا اینکه خانوادتون واقعا بهانه میکنند......یا اینکه واقعا عقاید وافکارشون به همین چیزها ختم میشه....ببخشید دلیل نمیشه دختری که چادری نیست.....نتونه زندگی روتشکیل بده.....ودختری که چادری هست بتونه زندگی خوبی تشکیل بده...........فکرکنم بهترین کارهمون تغییرعقاید وافکار وخواسته های خونوادتونه....که نیاز به زمان دارند...........خب دوست عزیزبنده زیاد تجربه ندارم....یک تازه وارد هستم.....ولی بنده همین راه را پیشنهاد میکنم که مدت زمانی به تغییرعقاید وخواسته هاشون بپردازی......چون خانوادتون واقعا یک خواسته ی غیرمنطقی دارند.......









علاقه مندی ها (Bookmarks)