یه مشاور خوب در تهران به من معرفی کنید لطفا.من در مورد خودم می خوام باهاش مشاوره کنم.چند تا مشکل دارم.یکی اینه که تا حدی خجالتی هستم.زود رنجم. و می خوام بدونم آیا افسرده هستم؟و اگر هستم در چه حدی و باید چیکار کنم؟ضمنا در مورد نحوه برخورد با اطرافیان بخصوص خانواده همسرم میخوام مشاوره بگیرم.مشاور خانم باشه.امین هم باشه.زود هم نوبت بده.ممنون.








علاقه مندی ها (Bookmarks)