این موضوع برای پسرایی که متاسفانه دلشون ساده است تقریبا پیش میاد نمونش من
اما من خیلی از راهنمایی unknownGirl خوشم اومد چون من کاملا انجام داده بودم وبه نتایج ایشون گفتن رسیدم
اون خانم به این راحتی ها ولتون نمیکنه هر روز یه مشکل واسه خودش میسازه وطبق معمول سنگ صبورش میخواد
برات زجه میزنه از این مارموک بازی ها
اما اونی که از دستت میره جونیت ،موقییت که بهشون پشت کردی واسه اونم همینه
بعد فقط پشیمانی واست میمونه
این دخترا همشون با خانوادشون مشکل دارن و میخوان همه رو زندگیشونو توی یه پسر بدبخت خلاصه کنند
unknownGirl خیلی خوب نوشتن
اونی که منو بدبخت کرد دختر یکی از اشناهامون بود روز اول بهش نه گفتم اون ادامه داد به خواهرم گفتم باهاش برخورد کنه اما اونم واسم کاری نکرد دوست داشت من ازدوج کنم
گفت خودکشی میکنه جلوش فاتح خوندم گفتم بمیر
من اهل حرف بد نیستم اما هیچ فحشی ازش ذریغ نکردم(خودم خیلی ناراحت میشدم)3 با این وجود سال منو زجر داد
بعد از من کلی پیشرفت کرد ،کار خوب تحصیلات عالیه تازه فکر کنم الان phd میخونه از این بابت خیلی خوشحالم
تو هم بهش کمک کن خودش باشه نه وابسته به تو








علاقه مندی ها (Bookmarks)