به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 29
  1. #11
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 11 دی 95 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1391-3-22
    نوشته ها
    569
    امتیاز
    8,026
    سطح
    60
    Points: 8,026, Level: 60
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 124
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    5,009

    تشکرشده 4,547 در 875 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: باهاش ازدواج بکنم یا نه؟

    سلام دوست عزیز این پست رو کامل بخونید

    بعد تصمیم تون رو بگیر که چیکار میخواهید بکنید .

    شنیدی که میگن باز با باز کبوتر باکبوتر .


    کلیک کنیدازدواج از دیدگاه قرآن

  2. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 10 بهمن 94 [ 17:49]
    تاریخ عضویت
    1391-5-05
    نوشته ها
    218
    امتیاز
    3,571
    سطح
    37
    Points: 3,571, Level: 37
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 14.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    764

    تشکرشده 865 در 204 پست

    Rep Power
    36
    Array

    Make it quick

    میلاد عزیز،

    علت جدایی رو بگید و سپس برای همیشه ارتباط رو با ایشون قطع کنید. طوری این مسئله رو بیان کنید که احساس حقارت یا توهین به ایشون دست نده. ممکنه بعلت احساسی بودن ذاتی دخترها از نظر روحی خیلی بهش سخت بگذره ولی مبادا کوتاه بیاید و ارتباط رو مجدداً برقرار کنید. نگران ایشون نباشید، از پس این رنج برمیان - فراموش نکنید عمل شما هر چند بی رحمانه، اما به نفع هردوتای شماست.

  3. کاربر روبرو از پست مفید Serok تشکرکرده است .

    Serok (پنجشنبه 04 آبان 91)

  4. #13
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 آبان 91 [ 13:14]
    تاریخ عضویت
    1391-8-03
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    309
    سطح
    6
    Points: 309, Level: 6
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    2
    تشکرشده 2 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: باهاش ازدواج بکنم یا نه؟

    میخوام با این طرز فکر جلو برم که هر کسی میتونه اشتباه بکنه و گذشته ایشون به خودشون مربوطه و مهم بعد ازدواجه که دو طرف به همدیگه خیانت نکنن.
    چه بسا دختر و پسرایی هستن که زیاد پایبند اصول اخلاقی نیستن اما بعد ازدواج رابطه خوبی دارن.ایشون من رو دوست داره و همونطور که گفتم با دخترای زیادی بودم اما به هیچکدوم مثل ایشون احساس خوبی نداشتم.

    دوست دارم به گذشته خودم نگاه کنم و تصمیم بگیرم. من هم همچین اشتباهاتی داشتم.

    دوست دارم نظرتون رو بدونم.آیا کار درستی میکنم؟

  5. 2 کاربر از پست مفید milad-h تشکرکرده اند .

    milad-h (دوشنبه 08 آبان 91)

  6. #14
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 11 بهمن 91 [ 02:46]
    تاریخ عضویت
    1391-4-07
    نوشته ها
    487
    امتیاز
    1,771
    سطح
    24
    Points: 1,771, Level: 24
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 29
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    3,685

    تشکرشده 3,700 در 587 پست

    Rep Power
    63
    Array

    RE: باهاش ازدواج بکنم یا نه؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط milad-h
    میخوام با این طرز فکر جلو برم که هر کسی میتونه اشتباه بکنه و گذشته ایشون به خودشون مربوطه و مهم بعد ازدواجه که دو طرف به همدیگه خیانت نکنن.

    ظاهرا فكر قشنگيه اما باطنا چون فكر پخته اي پشتش نيست و گذشته اي كه به خودش مربوط بوده برملا شده واقعيت اينه يك تصميم كاملا احساسيه

    نميشه ازتون انتظار داشت معقول رفتار كنيد چون انگار اومديد كه اول و اخر به حرف خودتون برسيد

    اما صرفا جهت تاكيد:اين خانم رو رها كن و اگه زماني خواستيد با كسي ازدواج كنيد رو معيارهاتون بازبيني كنيد و دنبال اعتراف گيري يا تجسس نباشيد

    اگه چيزي براتون مهمه روش پا نزاريد و صرفا بخاطر احساسات انكارش نكنيد و اگه مهم نيست اصلا پرس و جويي نكنيد!

    در نهايت اين دختر رو رها كنيد



  7. #15
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 آبان 91 [ 13:14]
    تاریخ عضویت
    1391-8-03
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    309
    سطح
    6
    Points: 309, Level: 6
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    2
    تشکرشده 2 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: باهاش ازدواج بکنم یا نه؟

    کسی رو تا این حد با معیارهام نزدیک نمیبینم. وقتی میبینم کسی تا این حد باهام روراسته خیلی خوشم میاد.میدونم که بهم اعتماد کامل داره. فکر نمیکنین یکی از نیازهای زندگی دونفری همین داشتن اعتماد دوطرفه اس.
    قبلا دختری رو خیلی میخواستم، اما حرفها و قصه هایی که در مورد من برای اونطرف میگفتن باعث جدائیمون شد و تنها دلیلش رو تو بی اعتمادی اون دختر به من میبینم. اما حالا کسی رو کنارم میبینم که بیشتر از خودم بهم اطمینان داره و من هم همینطور.باورش دارم.
    نمیخوام حس بکنین که هر طور شده میخوام یه دلیل بیارم که این دختره رو انتخاب بکنم.
    من یه عادت خوبی دارم که هر شب دعا میکنم. و باور دارم که خدا ندای دلمو گوش میده.
    [undefined=undefined]دوست دارم[/undefined] با توکل به خدا یه زندگی خوب رو با این خانوم شروع بکنم.
    چند روز قبل که این موضوع رو شروع کردم خیلی داغون بودم. درسته که ما ایرانیها آدمای مذهبی هستیم اما قرار نیست همچی مون رو مذهب تشکیل بده.ما عادت کردیم که همه چی رو به مذهب ربط بدیم
    مگه مردم کشورای دیگه که اساس کارشون مذهب نیست از ما بدترن؟

    همیشه به حرفها و نصیحتهای دیگران هم گوش دادم. تقریبا خودم رو آدم روشنفکری میدونم. اینبار میخوام نظر نهاییتون رو بدونم و تصمیم آخرم رو بگیرم.
    خودتون رو یه لحظه بذارین جای من بعد بگین.

    خدا بنده هاش رو خیلی راحت میبخشه اما بنده های حقیرش نمیتونن در حق همدیگه بخشش داشته باشن.


  8. #16
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 03 شهریور 99 [ 16:54]
    تاریخ عضویت
    1387-12-29
    نوشته ها
    359
    امتیاز
    14,355
    سطح
    77
    Points: 14,355, Level: 77
    Level completed: 77%, Points required for next Level: 95
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience Points
    تشکرها
    655

    تشکرشده 679 در 210 پست

    Rep Power
    54
    Array

    RE: باهاش ازدواج بکنم یا نه؟

    مساله اینه که شما الان احتمالا داری احساسی تصمیم میگیری. اما بعد از شروع زندگی مشترک اوضاع عوض میشه. بعد از ازدواج رابطه احساسی دختر و پسر خیلی زود به یک رابطه مسوولیتی وظیفه ای تبدیل میشه. مثلا اگه در دوران نامزدی خریدن گل یک سورپریز و کار غافلگیر کننده بوده، بعد از ازدواج این یک "وظیفه" است. شما در مقابل گل نخریدن بازخواست میشید. (هر چند مایل به اینکار نباشید). اینجاست که به جای دخالت دادن احساس توی تصمیم گیری ها، چیزهایی مثل "منطق" جای خودشو باز می کنن. معمولا مبنا شون هم واقعیاتی هستند که در حافظه قرار گرفته!

    چیزی که باید بهش توجه کنی اینه که الان باید تکلیفتو با نگرانیت مشخص کنی تا اون وقت بر اساس "منطق" درباره ایشون قضاوت نکنی. همه ی زندگی های مشترک ناگزیر ار مشاجره و بگو مگو هستند (به شکلهای مختلف). مهم اینه که در همچین مواقعی شما نباید هیچ وقت پای این قضیه رو وسط بکشی و بر اساس این موضوع "قضاوت" و تصمیم گیری کنی. باید مساله رو همین الان حل کنی و کلا فراموشش کنی. هر وقت هم خواست بهت یادآوری بشه به خودت بگو من قبلا این مساله رو حل کردم و دیگه نیاز نیست بهش فکر کنم.

    به نظر من اگه قصد ازدواج داری، حتما در مورد نگرانیت با ایشون صحبت کن و پیشاپیش از اینکه ممکنه در آینده از این موضوع به صورت ناخواسته علیهش استفاده کنی، عذر خواهی کن. به ایشون اطمینان بده که بهش "اطمینان" داری.

  9. کاربر روبرو از پست مفید mostafun تشکرکرده است .

    mostafun (جمعه 05 آبان 91)

  10. #17
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 آبان 91 [ 13:14]
    تاریخ عضویت
    1391-8-03
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    309
    سطح
    6
    Points: 309, Level: 6
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    2
    تشکرشده 2 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: باهاش ازدواج بکنم یا نه؟

    هر وقت هم خواست بهت یادآوری بشه به خودت بگو من قبلا این مساله رو حل کردم و دیگه نیاز نیست بهش فکر کنم.
    واقعا این چند روزه همین کار رو کردم


    به نظر من اگه قصد ازدواج داری، حتما در مورد نگرانیت با ایشون صحبت کن و پیشاپیش از اینکه ممکنه در آینده از این موضوع به صورت ناخواسته علیهش استفاده کنی، عذر خواهی کن. به ایشون اطمینان بده که بهش "اطمینان" داری.
    چشم حتما همین کار رو انجام میدم. اگه نکته ی دیگه ای هست ممنون میشم راهنمایی بکنید.

  11. #18
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 آبان 91 [ 13:14]
    تاریخ عضویت
    1391-8-03
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    309
    سطح
    6
    Points: 309, Level: 6
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    2
    تشکرشده 2 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: باهاش ازدواج بکنم یا نه؟

    به نظرتون من با این خانوم میتونم خوشبخت بشم؟

  12. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 18 شهریور 96 [ 20:04]
    تاریخ عضویت
    1389-12-04
    نوشته ها
    404
    امتیاز
    6,886
    سطح
    54
    Points: 6,886, Level: 54
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    533

    تشکرشده 600 در 287 پست

    Rep Power
    57
    Array

    RE: باهاش ازدواج بکنم یا نه؟

    دوست عزیز
    گاها ادمها 30 درصد حقیقت رو میگن تا طرف سراغ تمام واقعیت نره!این موردی که شما گفتی به تنهایی نشانه ی صداقت نیست شاید هم اصلا نشانه ی صداقت نباشه چون شناخت شما از ایشون در این مدت قطعا سطحیه.
    دوست من دختری که به این زودی چنین مطلبی رو بیان بکنه و انقدر راحت باشه کمی بیشتر باید در موردش فکر کرد بدونید همونقدر که با شما و یا دوست پسرش تا این حد راحت بوده با خیلیهای دیگه هم می تونه باشه یا شاید هم بوده الله و اعلم!
    شما اگه الان با این موضوع کنار بیاید بعدا نمی تونید کنار بیاید.
    تحول در همه ی ادمها اتفاق نمی افته شرایط و خیلی چیزهای دیگه در اون دخیل هستن مگر در طول تاریخ ما چندتا ناصر خسرو داشتیم؟فکر اینکه متحول میشه رو از سرت بیرون کن اون رو همینطور که هست باید قبول کنی.
    با تو جه به اینکه بنظر میاد تجربه ی رابطه با جنس مخالف رو نداشتی طبیعیه که الان احساس وابستگی بکنی و خیلی از مسائل رو نبینی یا نخوای که ببینی پیشنهاد میکنم برای مدت حداقل یک ماه ارتباطت رو باهاش قطع کن و به جنبه های جذاب رابطه فکر نکن ببین می تونی با این مسئله کنار بیایی یا نه بعد از این مدت اگر باز هم اصرار داشتی در اینجا مطرح کن و پیش یک روانشناس همرا هه هم برید.ولی حتما علت این قطع ارتباط رو بهش توضیح بده قطع ارتباط یعنی حتی یک تماس یا اس ام اس هم نباشه!
    گرچه من معتقدم جاذبه های یک رابطه با جنس مخالف در شما بسیار تاثیر گذاشته.

  13. #20
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 آبان 91 [ 13:14]
    تاریخ عضویت
    1391-8-03
    نوشته ها
    14
    امتیاز
    309
    سطح
    6
    Points: 309, Level: 6
    Level completed: 18%, Points required for next Level: 41
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    2
    تشکرشده 2 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array

    RE: باهاش ازدواج بکنم یا نه؟

    ممنون.حرفهاتون واقعا روم تاثیر گذاشت.
    مخصوصا:
    ((دختری که به این زودی چنین مطلبی رو بیان بکنه و انقدر راحت باشه کمی بیشتر باید در موردش فکر کرد بدونید همونقدر که با شما و یا دوست پسرش تا این حد راحت بوده با خیلیهای دیگه هم می تونه باشه یا شاید هم بوده الله و اعلم!))


    از راهنماییتون ممنون.
    خودم هم ته دلم راضی نیست.
    قبلا دل کسایی رو شکوندم اینم روش. هر بار خدا یه جوری تلافیشو سرم درآورده. اما این بار واقعا از خدا میترسم.
    امیدوارم اون هم خوشبخت شه.

    فقط یه سوالی که دارم اینه که دقیقا بهش بگم چرا ازش جدا میشم؟
    و بهش متذکر بشم که اگه دفعه بعد با کسی رابطه برقرار کرد هیچوقت این موضوع رو به طرف مقابلش نگه؟



 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.