سلام
بهار .زندگي عزيز با توصيفي كه شما كرديد ، من نظر شخصيم اينه كه :
برايند ايكس و واي بودن بزار كنار ، يه حساب و كتاب بكن و مثلا بگو همه خرجهايي كه كردي 600 هزار تومنه برو از يكي قرض بگير همه پولو كلا يجا بريز به حساب طرف و فيش واريز بحساب هميشه نگهدار .
بعدم يه زنگ بزن به طرف بگو آقاي فلاني حساب كتاب شما يكجا واريز شد والسلام
خط گوشيتو را هم عوض كن .
در بدترين حالت اين آقا ممكنه همه چيو فاش كنه كه در اون صورت شما ميگيد در رابطه اي كه خيلي قبلنا بوده ايشون پيشنهاد فلان كار اقتصادي را دادن منم بنظرم معقول اومد قبول كردم ولي بعد مدتي همه چي تموم شد و مابقي اسرار را حاشا كن
اگر گفت ارتباطي بوده و علاقه اي بوده شما همرو حاشا كن
ببين كسي كه هارت و پورت ميكنه فقط همون هارت و پورته هيچي ديگه نداره ، نگران هيچي نباش با شرايط اين آقا شما ميتونيد با همين موبايل واس ام اسها فعلا بعنوان مزاحمت از ايشون شكايت كنيد پس فعلا برگه برنده دست شماست .
شما بهتره سكوت كنيد و نه تماس بگيريد نه جواب بديد .كاملا همه گونه ارتباط را كات كنيد .
چنانچه با خونه تماس بگيره شما خيلي طبيعي واكنش نشون بده و اجازه نده رفتاراي ايشون شمارا بترسونه .








علاقه مندی ها (Bookmarks)