به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Threaded View

  1. #7
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 اردیبهشت 93 [ 12:42]
    تاریخ عضویت
    1391-3-15
    نوشته ها
    29
    امتیاز
    1,706
    سطح
    24
    Points: 1,706, Level: 24
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 94
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    7

    تشکرشده 7 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: فوبیای اجتماعی دارم

    نقل قول نوشته اصلی توسط meinoush
    به نظرم نمیاد که این حالت ترس و خجالتت بیش از حد باشه. یعنی فکر می کنم می تونی صبور باشی و به مرور بهتر میشی. ببین همه هم بدجنس نیستن که همون پسرایی که میان کپی بخوان و تو ازشون خجالت می کشی لزوما اگه که یه مقدار خجالت بکشی نمیان بیشتر خجالتت بدن! یعنی اونام مثله خودتن احساس ناراحتی نکن. بعضی وقتا ادما یا اعصاب ندارن (دنبال یکی می گردن که عصبانیتای دیگه اشونو سرش بی دلیل خالی کنن) یا گاهی بدجنسن ادم اگه یه مقدار ضعف نشون بده بیچاره می کنن ادمو اما تعدادشون خیلی کمه! پس نترس. به هر حال دیر یا زود باید بری توی مردم و یاد بگیری که کمتر خجالت بکشی پس هر چه زودتر بهتر. صبور باش. یه مدت کوتاهی این خجالت و ترست ادامه داره و صبور باشی کم کم بهتر میشی عزیز جان. می گی نزدیک خونه اتونه جای کارت و پدرت هم با مغازه دار صحبت کرده یعنی می گی که جای خوبیه و مطمنه پس دیگه نگران نباش.
    من ممکنه بیام پیشت بگم خانم لطف می کنین یه کپی برام بگیرین؟ اونوقت تو از من می ترسی یا خجالت می کشی؟! ببین منم عین خودتم! چرا از یکی مثله خودت بترسی گلم؟ راحت باش و صبور. تازه ممکنه حالم خوب نباشه و خشن بهت بگم یه کپی! بازم من همون ادمم و اصلا دلیلی نداره ازم ناراحت بشی یا خجالت بکشی. اگه محیط کارت خوبه و مشکلی نداره اتفاقا یه جایی مثله مغازه خیلی هم واسه تو که خجالتی هستی خوبه. چون ادمای زیادی رو می بینی زودتر یاد می گیری که با ادما چه رفتارایی داشته باشی و بعدا برای خودت و بقیه ی زندگیت خیلی بهتر می شه که زودتر روابط اجتماعی رو یاد بگیری.
    موفق باشی.
    نه من بیشتر از کار میترسم که نتونم خوب انجامش بدم
    بر خلاف تصورم زیاد استرس نداشتم
    درست میگید باید بیشتر رو استرسم کار کنم تا الان کمی موفق شدم که کمش کنم دارم سعی میکنم تو کلاس زبان که میرم فعالیتمو بیشتر کنم یعنی تاکتیو باشم تا هم نمره کلاسیم بیشتر شه هم یجور تمرین باشه برای خجالتی بودنم .امروزم خانم مغازه دار بهم پیشنهاد کار داد که تو خونه براش کار تایپ انجام بدم و برم مغازشون و بهشون تحویل بدم فکر میکنم اینجوری هم به کارای دیگم میرسم هم یه درآمد هرچند کم برای خودم میتونم داشته باشم.



  2. کاربر روبرو از پست مفید روز آفتابی تشکرکرده است .

    روز آفتابی (پنجشنبه 04 آبان 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. میخوام یه زن واقعی باشم. یک زن کامل یک انسان کامل
    توسط عاشق خانواده در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: چهارشنبه 25 شهریور 94, 16:55
  2. اضطراب اجتماعی شدیدم زندگیم را مختل کرده
    توسط ranaaa در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: شنبه 15 مهر 91, 15:32
  3. فوبیا و اضطراب اجتماعی
    توسط ki@rash در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 52
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 خرداد 91, 01:18
  4. سخت بودن انتظار واسه گرفتن جواب مثبت قطعی
    توسط larg.62 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 15 آبان 89, 09:53
  5. * صداقت واقعی
    توسط escarlet در انجمن تنش و دعوا در ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 اردیبهشت 88, 12:22

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.