خواهر گلم من هم شما رو درک میکنم و تاحدودی نامردی و بیرحمی آقایون رو (البته شامل همشون نمیشه)در تجربه خودم دیدم و چشیدم...
تا به الان پیش مشاورحضوری رفتی؟
اگه رفتی چی بهت گفتند؟
اگرهم نرفتی تا الان،حالا که شرایطت غیرقابل تحمل شده حتما برو و با کمک اون نتیجه آخر رو بگیر.
اگه شوهرتون هم راضی بشه بیاد پیش مشاور خیلی خوبه.
![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)