نه نه نه !!! راستش همش خودم رو به خاطر انتخاب اشتباهم سرزنش می کنم ای کاش می شد به گذشته برگشت.
تشکرشده 9 در 7 پست
نه نه نه !!! راستش همش خودم رو به خاطر انتخاب اشتباهم سرزنش می کنم ای کاش می شد به گذشته برگشت.
laleh (سه شنبه 08 مرداد 87)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)