سلام به همه
آقا من یک مخدر جدید و قوی کشف کردم که نمیدونم چرا پلیس هیچکاری برای جمع کردنش نمیکنه معتاداشم زیادن خودم هم هستم کلی کار و زندگیم بابت این اعتیاد حروم میشه ای وااااای.
اسمش هست TGH
کسی میدونه چه جور اعتیادی هست؟
این آقای حامد کجاست راستی؟
یعنی چی که اعمال مدیریت نمیکنه؟! آقا اینقدر تلاش میکنی مدیر شی بعد مسئولیت رو ول میکنی؟
راستی الان دیدم که بی دل پررنگ شده!!! آخ جون یکی پیدا شد مثل خودم! از نژاد پاک کل کلیستها!








.


پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)