سلام آقای دلگیر موقتی!
شرمنده من همه ی تاپیکو نخوندم اما چند صفحه ش رو خوندم.
به نظرم غیر از غرور به کمی یکدنده هم هستید نه؟
اگر واقعا دختر مناسبی هست و از ایشون شناخت دارید و به نظرتون ارزشش رو داره یکبار دیگه هم پیشنهاد بدین و از ایشون محترمانه علت تصمیمش رو بپرسین البته نه حق به جانب فقط بفرمائین که از نظر من کاملا شما حق دارید که به من جواب رد بدین یه هر دلیلی یا ... اما من میخوام دلیلش رو بدونم که آیا درسه و ...
البته نه به این زودی بذارین یه کمی بگذره بعد دوباره پیشنهاد بدین. مثلا یکی دوماه!
ضرر نداره مطمئن باش به غرورت هم برنمیخوره تازه میتونه نشون بده چقدر متواضعی با وجود اینکه موقعیتت خوبه و ...









علاقه مندی ها (Bookmarks)