احساس میکنم خیلی زودتر از موعد در حال پیر شدن هستم
خیلی وقتا ارزوی مرگ کردم ولی مطمئنم احساس واقعیم نبوده چون به شدت از مردن می ترسم
الان هم احساس ترس دارم
این حس ناتوانی و این بی انگیزگی من رو می ترسونه
احساس قدرت نمی کنماین روزها همه ی ایرانیها احساس پیری و ناتوانی میکنن .مشکلات کاری و مالی و تحصیلی و خونوادگی و ازدواج و . . .
از همین مشکلاتی که همه دارن دیگه
تنها مشکل شما نیست .






بچه ها هم سنگ تموم گذاشتن کلی بهت رسیدگی کردن که حالت بیاد سر جاش .
)



علاقه مندی ها (Bookmarks)