به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 22
  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 09 بهمن 91 [ 17:35]
    تاریخ عضویت
    1391-1-25
    نوشته ها
    102
    امتیاز
    989
    سطح
    16
    Points: 989, Level: 16
    Level completed: 89%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    257

    تشکرشده 257 در 77 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: احساس پیری میکنم

    احساس میکنم خیلی زودتر از موعد در حال پیر شدن هستم
    خیلی وقتا ارزوی مرگ کردم ولی مطمئنم احساس واقعیم نبوده چون به شدت از مردن می ترسم
    الان هم احساس ترس دارم
    این حس ناتوانی و این بی انگیزگی من رو می ترسونه
    احساس قدرت نمی کنم
    مشکلات کاری و مالی و تحصیلی و خونوادگی و ازدواج و . . .
    از همین مشکلاتی که همه دارن دیگه
    این روزها همه ی ایرانیها احساس پیری و ناتوانی میکنن .

    تنها مشکل شما نیست .



  2. 3 کاربر از پست مفید gold تشکرکرده اند .

    gold (سه شنبه 02 آبان 91)

  3. #12
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 16 اردیبهشت 94 [ 09:58]
    تاریخ عضویت
    1389-9-28
    محل سکونت
    ایران_شیراز
    نوشته ها
    3,167
    امتیاز
    21,370
    سطح
    92
    Points: 21,370, Level: 92
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 980
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdrive1000 Experience Points10000 Experience Points
    تشکرها
    14,388

    تشکرشده 15,109 در 3,401 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    341
    Array

    RE: احساس پیری میکنم

    خارپشت عزیز سلام

    دوستان نظریات جالبی براتون گذاشتن من راهکار یا نظر کارسازی ندارم!

    فقط در نوشته های شما رد پای خستگی میبینم....که نه از نظر جسمی بلکه روحی!!

    این خستگی با استراحت خوب نمیشه...

    با یک انگیزه خوب و درست میتونه مدیریت بشه!!

    خارپشت گرامی گاهی بعد از کارهای روزمره به یک سرگرمی مورد علاقه رو بیار باور کن اثرش مثه آسپرینه...

    سرگرمی خوب روح آدمو جلا میده باعث قوت جسمی میشه..

    جسم شما ضعیف نشده روح شما نیاز به تقویت داره..

    براتون موفقیت و سلامتی آرزومندم شاد باشید

  4. 7 کاربر از پست مفید ویدا@ تشکرکرده اند .

    ویدا@ (چهارشنبه 03 آبان 91)

  5. #13
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array

    RE: احساس پیری میکنم

    من فکر می کنم مشکلتون دو قسمت داره:

    یکیش همین علائم ظاهری مانند درد قسمتهایی از بدن و ....

    دیگریش احساسی که شما از این علائم ظاهری داری. یعنی نسبت دادن این علائم ظاهری به پیری.

    برای من نوعی این علائم ظاهری می تونه دلایل مختلفی داشته باشه و نوعی کسالت هستش و نمی تونه به پیری نسبت داده بشه.

    البته این دو مشکل همدیگرو می تونند تقویت کنند و البته برطرف کردن یکی می تونه اون یکی رو تقلیل بده. و یک مساله هم اینه که اگر از همدیگه تفکیکشون کنید راحتتر حل می شن.

    در مورد مشکلات جسمی که پیدا کردید، می تونید به پزشک مراجعه کنند و البته حتما وضعیت تغذیه تون رو مرتب کنید ضمن اینکه در هوای سرد غذاهای با طبع گرم (مثل نبات، گردو، ...) استفاده کنید.

    اما در مورد احساس پیریتون به نظرم سعی کنید کارهایی که یک جوون انجام میده رو شروع کنید.
    1- برای زمانهایی که به خونه بر می گردید برنامه ریزی کنید تا برای رفتن به خونه انگیزه داشته باشید و نشاط. مثلا بازیهایی که جوونها بازی می کنند تهیه کنید (فکری ، هیجانی و ..). کتابهای مورد علاقه، آشپزی جدید و ....

    2-هر روز سر کار آخر وقت برای فردای که سر کار میرید برنامه ریزی کنید و به ایده های جدید فکر کنید و اینکه چطور کارتون رو به بهترین نجو انجام بدید.

    3- محل کارتون رو برای خودتون مطلوب کنید. فکر کنید ببینید چطور می تونید اینکارو انجام بدید. مثلا با گذاشتن یک گلدون گل بر سر میزتون، یا احوالپرسی با همه در هنگام رسیدن. بردن خوراکیهای مقوی و در حین کار خوردن و ....هرچیزی که یک نشانی از توجه به خودتون یا دیگران رو داشته باشه و بتونه محیط کار رو براتون جذاب کنه.

    4-در آخر سعی کنید در حال زندگی کنید و به آینده و گذشته در حد کفایت فکر کنید نه اونطور که بخواد شما رو فلج
    کنه. در مورد قدمهایی که بر می دارید هم سعی کنید پیوسته باشه مهم نیست چقدر اهسته باشه.

    البته همین سعی در منظمتر شدن هم می تونه انگیزه بالایی به شما بده.
    موفق باشید.

  6. 7 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    deljoo_deltang (چهارشنبه 03 آبان 91)

  7. #14
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 25 آذر 91 [ 13:39]
    تاریخ عضویت
    1391-2-21
    نوشته ها
    162
    امتیاز
    1,111
    سطح
    18
    Points: 1,111, Level: 18
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    502

    تشکرشده 522 در 149 پست

    Rep Power
    31
    Array

    RE: احساس پیری میکنم

    خارپشت عزیز
    من در واقع فقط میخوام یک مسکن (و گاهی هم دارو) خیلی قوی بهت معرفی کنم که کمکت کنه روحیت رو بالا ببری:

    طبیعت

    که الان این شکلیه البته

    به خصوص در این هوای پاییزی حتما سری به طبیعت بزن. یک کم دورتر از شهر باشه بهتر.


  8. 6 کاربر از پست مفید JJ1234 تشکرکرده اند .

    JJ1234 (سه شنبه 02 آبان 91)

  9. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 26 شهریور 95 [ 14:54]
    تاریخ عضویت
    1391-6-24
    نوشته ها
    215
    امتیاز
    4,122
    سطح
    40
    Points: 4,122, Level: 40
    Level completed: 86%, Points required for next Level: 28
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second ClassVeteran
    تشکرها
    566

    تشکرشده 594 در 190 پست

    Rep Power
    35
    Array

    RE: احساس پیری میکنم

    افسردگی نداری؟؟؟
    این چند وقت مشکل روحی نداری؟؟؟
    چون من اگه روحیم خراب باشه احساس مریضی میکنم و حتی حال ندارم یه لیوان آب برا خودم بریزم.
    این چیزایی که گفتی بجای نشونه های پیری بیشتر شبیه علائم بیماریهایس که این روزا اکثرا دارن. مثلا کم خونی/تیروئید/کمبود ویتامین و املاح بدن و ... و مخصوصصا افسردگی. به نظرم پشت گوش نندازینو و سریع یه چکاپ بکنین.همشون درمانهای ساده ای دارن نگران نشین. امیدوارم هر چه زودتر خوب شین.

  10. 4 کاربر از پست مفید روژان20 تشکرکرده اند .

    روژان20 (سه شنبه 02 آبان 91)

  11. #16
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array

    RE: احساس پیری میکنم

    درباره ویتامین ها و کمبوداشون. البته اندازه هاش برای خانماست نه اقایون و بچه ها
    http://www.seemorgh.com/health/default.aspx?tabid=2621&conid=35317

  12. 3 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    meinoush (سه شنبه 02 آبان 91)

  13. #17
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 22 تیر 94 [ 22:58]
    تاریخ عضویت
    1390-1-26
    نوشته ها
    770
    امتیاز
    14,787
    سطح
    78
    Points: 14,787, Level: 78
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 63
    Overall activity: 69.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteran10000 Experience PointsOverdrive
    تشکرها
    4,357

    تشکرشده 4,467 در 859 پست

    Rep Power
    124
    Array

    RE: احساس پیری میکنم

    این تاپیک یه چند سالی منو پیرتر کرد :)
    حالم بد شد
    مولتی ویتامین جینسینگ زنجبیل اهن کلسیم اشعه خورشید ویتامین دی . . .
    عدس پلو با ماهیچه !
    حس میکنم باید بستری بشم : )
    من چیزیم نیست
    من حالم خوبه
    یکم پاهام یخ کرده بود
    شوفاژا رو روشن کردیم
    خدا خیرتون بده، بی خیال






  14. 5 کاربر از پست مفید meysamm تشکرکرده اند .

    meysamm (چهارشنبه 03 آبان 91)

  15. #18
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 بهمن 04 [ 07:55]
    تاریخ عضویت
    1389-9-14
    نوشته ها
    430
    امتیاز
    15,799
    سطح
    80
    Points: 15,799, Level: 80
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,069

    تشکرشده 2,080 در 437 پست

    Rep Power
    59
    Array

    RE: احساس پیری میکنم

    خارپشت جان مشکل خودته دیگه!

    خواستی جلب توجه کنی دوباره بچه ها هم سنگ تموم گذاشتن کلی بهت رسیدگی کردن که حالت بیاد سر جاش .

    ولی جدا از شوخی می خوام یه چیزی بگم می ترسم آقای مدیر بیاد بهم تذکر بده آخه قبلا هم این کارو کردم و این اتفاق افتاد.(مشکل یه مراجع رو غیرواقعی دونستم و بهش گفتم این حرفا بهت نمیاد طرف میخواست خودکشی کنه!! )
    ولی میگم شاید این دفعه تذکری در کار نباشه از کجا معلوم؟!

    وقتی این حرفا رو میزنی خندم میگیره آقای خارپشت. پسر شوخ و باحالی مثل شما و پیری؟؟؟!!!
    خجالت بکش. خودتم لوس نکن. این حرفا بهت نمیاد. شما تا 50 سالگی هم جوونی البته اگه این روحیه ی "فکرکنی پیری" رو بریزی دور.

    احتمالا خبر مرگ استیوجابز رو شنیدی نه؟ مالک شرکت اپل.

    ایشون یه توصیه هایی کرده بود که یکیش این بود: "هیچ وقت مجلات زیبایی رو نخرین چون همیشه شما رو متقاعد میکنن که خیلی زشتین".

    شما هم نشین پای همدردی الکی انگ پیری به خودت بزن. جدی جدی پیر میشی ها

    گذشته ها گذشته. حتما خیری توش بوده. الکی گیر نده به حکمت چیزایی که هیچ وقت نمیفهمی.

    حالا هم پاشو برو چک کن ببین تو آخر هفته کی وقت بیکاری داری که با بچه ها یه دست فوتبال بازی کنی.
    ایشالا به همین زودیا شیرینی عروسیتو که خوردیم باید متقاعدت کنیم که بابا دست از این بچه بازیات بردار تو حالا دیگه مرد خونه شدی پس فردا پدر میشی!!

  16. 5 کاربر از پست مفید yasa تشکرکرده اند .

    yasa (چهارشنبه 03 آبان 91)

  17. #19
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 15 اسفند 98 [ 02:57]
    تاریخ عضویت
    1389-6-09
    نوشته ها
    274
    امتیاز
    9,988
    سطح
    66
    Points: 9,988, Level: 66
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 62
    Overall activity: 29.0%
    دستاوردها:
    SocialVeteranTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    2,955

    تشکرشده 2,271 در 375 پست

    Rep Power
    45
    Array

    RE: احساس پیری میکنم

    نقل قول نوشته اصلی توسط خارپشت

    خدا خیرتون بده، بی خیال


  18. کاربر روبرو از پست مفید راحیل خانوم تشکرکرده است .

    راحیل خانوم (چهارشنبه 03 آبان 91)

  19. #20
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 19 تیر 94 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1390-7-30
    نوشته ها
    1,886
    امتیاز
    17,095
    سطح
    83
    Points: 17,095, Level: 83
    Level completed: 49%, Points required for next Level: 255
    Overall activity: 61.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1000 Experience Points10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    9,194

    تشکرشده 9,665 در 1,930 پست

    Rep Power
    214
    Array

    RE: احساس پیری میکنم

    مسخره.
    به این میگن مردم ازاری..
    یه چیت هست؟؟؟؟

    من چیزیم نیست
    من حالم خوبه
    یکم پاهام یخ کرده بود
    شوفاژا رو روشن کردیم
    به جان عروسمون تو حالت بده...مشکل ویتامین ای و دی و .. نداری.همینطور که گفتم مشکل روحی داری.
    تو پست قبلیم هم گفتم مقدار زیادیش از تنهاییه..
    برو به مامان بابات بگو یا بیان تورو وردارن ببرن پیش خودشون یا بیان پیش تو..
    اینا عوارض همون تهنای تهنا موندنه.

    زده به سرت.
    نه اینکه کسی تو خونه نیست نازتو بکشه و تو غر بزنی و اونا هم دور برتو بگیرن و تو حس قدرت !!!!!!! کنی.
    اومدی اینجا مجازی توجه بگیری.
    من پیرم..من لاجونم.من نمیتونم راه برم..شوفاژمون دیر گرم میشه..اب حموم سرد شد..غذا ندارم بخورم.
    به من بینوا کمک کنید.

    حالا هم ،نه مرسی..ویتامین خوردم..افتاب گرفتم.شوفاژمونم روشن کردم.کمک نمیخوام.

    خواهرانه میگم..یه فکری به حال خودت کن..تو تنهایی میپوسی نابود میشیا..
    از ما گفتن بود.

    موفق باشی.و سالم :)

  20. کاربر روبرو از پست مفید بهار.زندگی تشکرکرده است .

    بهار.زندگی (چهارشنبه 03 آبان 91)


 
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. درخواست طلاق دادم ولی مادر شوهرم پیش همه دروغ میگه وآبرومو پیش همه میبره چکار کنم؟
    توسط یاصاحب زمان ادرکنی در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 آذر 95, 11:16
  2. پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 بهمن 93, 00:46
  3. قبول کردن پیشنهاد خوابیدن پیش هم در دوران نامزدی بدون هیچ محرمیتی !!!
    توسط tanhaei در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: یکشنبه 31 شهریور 92, 06:04
  4. پیامدهای روابط افراطی دختر و پسر پیش از ازدواج؟
    توسط keyvan در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 بهمن 87, 19:02

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:42 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.