RE: مادرش نمیزاره حتی تلفنی صحبت کنیم!
سلام دوست عزیز(ea85)
من هم با نظر دوستان موافقم. به هر حال اتفاقی هست که افتاده و مقصر قلمداد کردن خانواده تون اصلا درست نیست. این بندگان خدا علم غیب که نداشتن که میخواد چه اتفاقی بیفته و تازه هر کاری هم که از دستشون براومده براتون انجام دادن.بهتره کمی آرامش خود را حفظ کنید و به جای مقصر پیدا کردن وفکر به اینجور مسائل به آینده و کسب وکار وپیدا کردن شرایط ایده ال ومناسب برای ازدواج وچیزهای بهتر و.... فکر کنید. سربازی میتونه فرصت خوبی برای فکر کردن وشناخت بیشتر باشه .. . نگران از دست دادن آن دختر نباشید. او اگر شما را بخواهد تا هر زمان منتظرتان می ماند و اگر هم نخواهد باز هم شما چیزی را از دست نداده اید چرا که مطمئننا فرصتهای بهتری برایتان پیش خواهد آمد.
شاد وخوشبخت باشید و درست بیندیشید.
شبی از پشت یک تنهایی نمناک و بارانی
تو را با لهجه ی گلهای نیلوفر صدا کردم
تمام شب برای باطراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم...
علاقه مندی ها (Bookmarks)