خانومی بچسب به زندگیت ... نیاز نیست به اندازه ی اون یا به اندازه ی قبلا ً عاشق باشی... همین که زیادی عاشقش نیستی باعث شده که اینهمه عاشقت بشه... عشق ِ زیادی ِ ما دخترا ، رابطه مونو بهتر نمیکنه که ما رو یه دختر ِ ضعیف نشون میده که همش به طرف مقابلش وصله ... به خاطر همین وقتی عاشق میشیم پسرا از ما دورتر میشن و فراری شون میدیم... سعی کن محبت های همسرت رو جبران کنی و باهاش مهربون باشی... اون انتظار ِ بیشتری ازت نداره... خدا رو شکر کن که کسی رو بهت داد که لیاقتت رو داشته باشه... برو همین الان دو رکعت نماز شکر بخون واسه داشتن ِ همچین همسر خوبی...








علاقه مندی ها (Bookmarks)