روژان عزیزم درست میگی من نباید می گفتم من اشتباه کردم!این حرفم خوب نبود ولی اینم بگم که بعد از این که من می گم من اشتباه کردم اون از این رو به اون رو میشه و مهربون میشه و خودش میگه نه منم تند رفتم و این جوری معذرت می خواد ولی هیچ وقت گام اول رو برنمی داره.
newfolder عزیز ممنونم از راهنمایی های بسیار خوبت خیلی خوب و فهمیده حرف می زنی با اینکه سن کمی داری.
منم می دونم اون رقیبم نیست ولی چون شندیم بامرد هر جور رفتار کنی همون جوری عادت میکنه نمی خوام بد عادتش کنم.
و یک چیز دیگه هم که اصلا دلم نمی خواست بگم ولی اون همون روز منو هول دادش
من میدونم اون می خواد حس قدرت ومردونگی داشته باشم خودمم از این حس خوشم می اد و دوست ندارم کاری کنم که این حس رو نداشته باشه
باور کنید خیلی باهاش راه میام
همین امشب به من گفت تو حرف نداری تو ی دونه ای....خودشم میدونه من کم نمیزارم واسش ولی نمیدونم چرا وقتی عصبانی میشه یادش میره من خانمشم و بد دهنی میکنه و صداشو بلند میکنه
اونم سر چیزهای بیخود و غیر مهم
فکر کنم من به هر حال باید باهاش کنار بیام و اون تغییری در خودش ایجاد نمیکنه.![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)