سلام مریم جون
ممنون که بهم جواب دادی
این مورد آخر رو میگم
من یک جشن دعوت شده بودم برای سال روز ازدواج حضرت علی ،از طرف محل کارم،که تو سالن اجتماعات محل کارم بود
بعدشم با چندتا ازهمکارای خانومم قرار گذاشته بودیم اون روز با شال بریم و با مقنعه نریم.
وقتی همسرم اومد دنبالم که بریم،من کاملا حاضر نبودم واسه همین گفتم بیاد تو.
بعد من که حاضر شدم گفت چرا مقنعه سرنکردی!!!گفتم با دوستام قرار گذاشتیم اینجوری بریم.گفتش نه من دوست ندارم با شال بری.
من موهام کاملا پوشیده بود و رنگ شالمم تیره بود یعنی انگار یک مقنعه سبز تیره پوشیده باشم .با همون مانتوی فرم سرکار،واسه همین حرفش خیلی غیر منطقی بود.
بعد من بهش گفتم عزیزم آخه باهمکارم قرار گذاشتیم ،الانم اونا رسیدن و نمی تونم بهشون خبر بدم که با مقنعه بیان.بعد ببینن من مقنعه دارم می گن این مخصوصا این کارو کرده و برای من بد میشه،چون این پیشنهاد از اول از طرف من داده شده بود.اینا رو که گفتم گفتش باشه تنها برو من نمیام.منم به شوخی گفتم باشه پاشو منو برسون
گفتش با آژانس برو
گفتم نه نمی خوام پاشو دیرم شد (اینا با لحن مهربون و شوخی می گفتم:()
بازم گفت نمی ام
منم سوییچ ماشینو ازش گرفتم گفتم باشه با ماشین تومی رم (اینم بازم شوخی بود)
در حالیکه در مقابل شوخی های من اخم و تخم داشت.یهو داد زد گفت گفتم مقنعتو سر کن .(من تا حالا نشنیدم پدرم بعد از 30سال زندگی اینجوری سرمادرم داد بزنه)
منم گفتم مشکلم الان چیه آخه؟واین حرفا
اون در جواب گفت مگه داری میری عروسی ننت
فکر نمی کردم انقدربی ادب باشه شوکه شدم ،گفتم من اصلا نه آرایش دارم نه موهام بیرونه چرا اینجوری می کنی.اصلاباید خودم تنها می رفتم من اشتباه کردم گفتم توهم بیای.
گفت تو غلط می کنی خودت تنها بری !اومدش با عصبانیت شدید سویچ رو از دستم کشید
رفتش بیرون درم کوبوندش
من رفتم دنبالش تو راهرو، معذرت خواستم اشکام داشت میریخت، گفتم ببخشید نرو وایسا باهم حرف بزنیم
گفت برو کنار حوصله ندارم
.....بعدش من دیگه نتونستم جلوی گریم رو بگیرم .بهش گفتم ببخشید اشتباه از من بود....
تا اینو گفتم آروم شد گفت حالا گریه نکن !چرا منو عصبی می کنی؟چرا با من لج می کنی...
مهربون شد و مشکل حل شد اون شب اون جشن رو نرفتیم
هم جشنم رو خراب کرد نرفتم هم مقصر شدم .بعدش دیگه این بحث رو وسط نکشیدم.
شانس آوردم اون روز خونه تنها بودم وگرنه اگر پدر مادرم بودم آبرومون رفته بود.
مریم جونم ببخشید موبه مو با جزئیات گفتم که اشراف داشته باشی به موضوع.
مریم خیلی ممنونم ازت،امیدوارم خودت زندگی خوب و با آرامشی داشته باشی.







)

علاقه مندی ها (Bookmarks)