بنده هم در پست قبلیم به این موضوع اشاره کردم که ایشون با دختر خانم هیچ نسبتی ندارند پس نباید گفت همسر و یا دوستی گفته بودند توی پستهای مشاوره ای شون خانمتون.... خانمتون......نوشته اصلی توسط فرشته مهربان
ولی این قسمت رو از پست قبلیم ویرایش و حذف کردم که مبادا به کسی بر بخوره!
که خوشبختانه فرشته مهربان به این مشکل هم در این موضوع هشدار دادند و عنوان رو تغییر دادند.
![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)