یاسا یعنی یاس + سا == مثل گل یاسنوشته اصلی توسط نازنین 1
البته اسم یاسا یه ارتباط کوچیکی هم با من داره اما در اون لحظه با این فکر نکردم. (یاسا اسم یک دختر بچه ی کوچولو بود که شبیه بچگیهای من بود و ...)
دلیل یک زن امیدوار خییییییلی برام جالب بود! مخصوصا در مورد "زن" .
بعضی اسما واقعا جالبن مثلا newfolder آخه چرا کسی باید یه همچین اسمی بذاره؟
بعضی نامهای کاربری نشون میده طرف واقعا معتقده مثلا "تسلیم خدا"
یه چیز جالبی امروز کشفیدم بعضیا تو تالار مونثن اما اسمشون اسم یه مذکره یا مثلا بعضیا خودشون مذکرن اسمشون مونث مثلا یه آقایی اسم کاربریشو گذاشته بود مریم!!!!!
maryam با یه سری عدد جلوش گذاشته بود
نذارین این تاپیک خاک بخوره دیگهبیان بگین اسم کاربریتون به شخصیت واقعیتون شبیهه یانه؟!








بیان بگین اسم کاربریتون به شخصیت واقعیتون شبیهه یانه؟!
پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)