سلام به همگی و خیلی خیلی ممنونم که نطراتتون رو دادید. از همه متشکرم.
از خانم z o h r e h ممنونم که به نکته مهمی اشاره کردند.
من توی اولین پستم اومدم دو مورد از اختلاف نظرهارو گفتم درحالی که طی مدتی که باهم آشنا شدیم به تفاهم ها و نقاط مشترک زیادی رسیدیم، این خانم از قبل همکار من بودند و من چون نسبت به ایشون علاقه پیدا کرده بودم ایشون رو تحت نظر داشتم و به نتایج خوبی رسیدم و بعد آشنایی هم متوجه شدم که اشتباه نمیکردم. اگه بخوام به نقاط مشترک و تفاهم ها اشاره کنم میتونه اینها باشه: هردو از نظر مذهبی و باور حلال و حروم خیلی بهم نزدیک هستیم. از نظر برخوردمون توی محیط بیرون از خونه با جنس مخالف و نوع روابط هردو خیلی سنگین و متین برخورد میکنیم. توی نطرات سیاسی و اجتماعی عاطفی نطراتمون مشابه هم. هردو دیدمون واسه ازدواج و نوع نگاهمون به زندگی یکیه. ایشون از نطر پوشش هم مشکلی آنچنانی رو نداره چون توی محیط کار که دیگه هیچکدوم از اعضای خانواده حضور ندارن و ایشون می تونست یه مقداری تغییرات بده. چون اگر تناقضی توی رفتارهای این خانم باشه باید توی محیط بیرون از خونه و خانواده یه تغییراتی رو آدم ببینه چون توی اون محیط کاری کسی کسی رو نمیشناسه. و حتی به من گفته اگه بعد ازدواج هم بخواد چادر رو ورداره از مانتوهایی که الان زیر چادر میپوشه استفاده نمیکنه من بیشترین موردی که دارم با قضیه رقصیدن هست. (البته ایشون برای بار اول هست که میخواد به کلاس رقص (هیپ هاپ) بره و تا الان از روی مسابقات رقص و اینها دیده بود) چون خواهرش، دختر عموش و بعضی از آشناها که اونها هم خانواده متدینی دارن با هم میرقصن فقط توی چند مدل رقصیدن که بیشتر از بقیه تبحر داره به تنهایی یا 2 3تایی هست. و حتی خودش میگه توی بعضی مجالس که کسی از آشنایان نیست خودم توی پوششم توی مجالس زنونه رعایت میکنم و خیلی خیلی کم جلو میرم. من خودم البته فکر میکنم به واسطه علاقه زیادی که ایشون داره به این موضوع متوجه خطرات و آسیبهایی که ممکن هست واسش پیش بیاد نشه. چون من ایشون رو توی بعضی مسائل حتی آزمایش کردم و متوجه شدم که تو خیلی چیزهای معمولی و عادی بی خبره.
حالا دوستان عزیز فکر میکنید راهی باشه تا من یتونم ایشون رو متوجه کنم که به عواقب و خطرات این موضوعات فکر کنه؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)