به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 69

Hybrid View

  1. #1
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 27 بهمن 04 [ 07:55]
    تاریخ عضویت
    1389-9-14
    نوشته ها
    430
    امتیاز
    15,799
    سطح
    80
    Points: 15,799, Level: 80
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,069

    تشکرشده 2,080 در 437 پست

    Rep Power
    59
    Array

    RE: دوست داشتن هم دانشگاهی

    اگر نظر من به عنوان یه دخترو بخوای بدونی نه کارشناس بهش بگو! به خودشم بگو خیلی مودبانه و محترمانه بگو برای آشنایی و ...
    چون اگر قضیه ی دوستت و دوست دخترش رو پیش بکشی شاید اون دختر ناراحت بشه که چرا دیگران در جریان قرار گرفتند. یعنی اگر من بودم ناراحت میشدم!

    در مورد شرایطت که میخوای ادامه تحصیل بدی یا سربازی یا اینا با خودش صحبت کن شاید خودش راضی باشه و بپذیره.

    تجربه ی شخصی به من نشون داده تعداد ازدواج های موفقی که تو سن پایین تر صورت گرفته حتی اگر با یکسری کم و کاستی ها و نارسایی ها همراه بوده خیلی بیشتر از اونایی بوده که تو سن بالا بوده و طرف صبر کرده تا تمام شرایطش به طور کامل برای ازدواج مهیا شه! شاید عقل اینو نفی کنه اما فعلا که دور و بر من اینجوری بوده. خود دانی موفق باشی


  2. 2 کاربر از پست مفید yasa تشکرکرده اند .

    yasa (یکشنبه 30 مهر 91)

  3. #2
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام آغازکننده
    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 فروردین 93 [ 21:26]
    تاریخ عضویت
    1391-7-26
    نوشته ها
    365
    امتیاز
    2,710
    سطح
    31
    Points: 2,710, Level: 31
    Level completed: 74%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,715

    تشکرشده 2,343 در 504 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: دوست داشتن هم دانشگاهی

    سلام
    من کامل با خانواده صحبت کردم دلایلی برای منطقی نبودن اینکار بیان کردن که کامل منطقیه منم از اول قبول داشتم تمام نشدن درس نرفتن خدمت کار خونه و ...
    چقدر مسخرست اگه بخواهی پاک زندگی کنی از همه چیز باید بگذری ...
    من تو زندگیم اینقدر گذشت کردم که خسته شدم و هربار بخاطر گذشتم ضربه خوردم و همیشه می گم ای کاش این کار را نکرده بودم اما سر این موضوع نه عقب می رم نه فراموش می کنم .
    هر چیزی در زندگی یک بار اتفاق می افته.
    یکبار متولد می شی یکبار زندگی می کنی یک بار می میری.
    حتی یک بار می تونی طعم خوش شیرنی رو بچشی بار بعد می گی هوس شیرنی کردم.
    اولین باری که پشت رول می شینی برات لذت بخشه بار بعدی می شه نیاز عادت...
    به نظر من فقط یک بار انسان عاشق می شه و یکی را از ته قلبش دوست داره (نظر شخصیمه) من حتی نمی تونم تصور کنم کسی دیگه ای جای ایشون وارد زندگیم بشه باعث عذابم می شه این فکر...
    حالا من نمی دونم دوستان چجوری می گن ما هم تجربه کردیم خوب می شی یادت میره مگه زخمه که گذر زمان خوبش کنه و از خاطر بره تازه جای زخمم جاش از بین نمی ره خیلی از زخما تا آخر عمر روی بدنت می مونه و هربار یاد آور کاری رو مکنه که منجر به زخمی شدنت شد و باعث عذابت می شه و...
    و نکته جالب پدر می گفت اگه این عشق دو طرفه بود می شد صحبت کرد اما چون عشقت یه طرفه هست نمی شه .
    این نظرو خودمم از اول داشتم کسی که منو نمی شناسه برای چی باید به من فکر کنه؟
    من با خانواده مشکلی ندارم خانواده خیلی خوبی دارم درک می کنن و نظراتشون هم درسته مادرم موافقه پدر هم بخاطر درس و خدمت می گه صبر کن اگه ازدواج نکرد پا پیش می زاریم اما ترس از دادن کسی خیلی دردناک تر از از دست دادنشه و حسرت اینکه ای کاش حداقل یکبار جرئت حرف زدن به خودم می دادم ای کاش می گفتم دوست دارم گردنتو که نمی زدن فوقش می گفت نه حداقل می دونستی تلاشتو کردی.
    نمي خوام بعد ها اين جمله را براي خودم تكرار كنم.

    از دوستان عزیزم می خوام در باره پست 44بازم نظر بدن ممنونم.
    اين هم نظر دوست خوبم yasa هست

    نقل قول نوشته اصلی توسط yasa
    اگر نظر من به عنوان یه دخترو بخوای بدونی نه کارشناس بهش بگو! به خودشم بگو خیلی مودبانه و محترمانه بگو برای آشنایی و ...


    در مورد شرایطت که میخوای ادامه تحصیل بدی یا سربازی یا اینا با خودش صحبت کن شاید خودش راضی باشه و بپذیره.

    تجربه ی شخصی به من نشون داده تعداد ازدواج های موفقی که تو سن پایین تر صورت گرفته حتی اگر با یکسری کم و کاستی ها و نارسایی ها همراه بوده خیلی بیشتر از اونایی بوده که تو سن بالا بوده و طرف صبر کرده تا تمام شرایطش به طور کامل برای ازدواج مهیا شه! شاید عقل اینو نفی کنه اما فعلا که دور و بر من اینجوری بوده. خود دانی موفق باشی


  4. کاربر روبرو از پست مفید صاعد تشکرکرده است .

    صاعد (یکشنبه 05 آذر 91)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 مهر 95, 22:29
  2. منو زن داداشام دوستیم دوست دوست
    توسط ارشیدا در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 11 آذر 91, 11:00
  3. دوست داشتن دختری که با پسر دیگری است و می گوید مرا دوست دارد
    توسط mehdi1369 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 28 آبان 90, 11:29
  4. من دوست پسر دوست صمیمیم رو دوست دارم
    توسط MisS AviatoR در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 28 اسفند 89, 12:00

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.