سلام عزیز تو داری بخودت صدمه میرسونی و بزندگیت . مادامی که تو بخوای همش کنترلش کنی ازت دلزده میشه واخرش منجر به این میشه که بره ارامش وخوشی رو نزد کس دیگه پیدا کنه سعی کن حداقل در ظاهر نشون بدی که بهش اعتماد داری سین جیمش نکنی بهش عشق بورزی مطمئن باش اون وقت لحظه شماری میکنه که کارش تموم بشه وپیش تو بیاد از گذشته ها هیچ وق یاد نکن و بروش نیار چیکار کرده






چرا اینقدر برآشفته ای و فکر میکنی شوهرت دوباره داره بهت خیانت میکنه تو که چیزی ازش ندیدی فقط گوشیشو گذاشته بود روی سایلنـت!! این هم ممکنه هزار و یک دلیل داشته باشه که اصلا ربطی به بی وفایی نداره. با شک های بدون دلیلت هیچ وقت شوهرتو منزجر و بیزار نکن عزیزم. اصلا با حرفات بهش کنایه نزن اصلا دیگه اون موضوع رو به روش نیار. میدونم عزیزم خیلی سخته من خودمم هماین شرایط رو تجربه کردم تازه خیلی بدتر!! اگه هم تازه متوجه چیزی شدی با مشاورت اول صحبت کن و از اون کمک بخواه و بعد عکس العمل نشون بده. چون مطمئن باش که توی شرایط احساسی که قرار بگیریم نمیتونیم درست تصمیم بگیریم. اصلا نرو سراغ گوشیش عزیزم. من برای مشاوره رفتم پیش دکتر لواسانی و خیلی راه کارهای خوبی بهم دادند. ای کاش زودتر پیششون میرفتم شاید این بحران توی زندگیم رو بهتر مدیریت میکردم!! از بهار شادی عزیز خیلی ممنونم. 


علاقه مندی ها (Bookmarks)