سلام دوست عزیز
به نظر من اون دچار یه جور عدم اعتماد بنفس شده اینم می زام به پای مقتضیات سنی اش تقریبا می شه گفت همه دختراتوی سنی مثل 15 سال فکر می کنن که همه دنبال اونان و همه از اونا خوششون میاد و کم کم هم به طرف یکی کشیده می شن و دوست می شن . اما الان بعد از 3 سال اون حس رو از دست داده منطور اعتماد به نفسشه اون فکر می کنه که دیگه مورد توجه شما نیست . شاید هم به حاطر اینه که اون از یکی به غیر از شما محبتی دیده که شاید یکم بیشتر بوده . به نظر من شما باید روشت توی برقراری ارتباط با اون رو عوض کنی اگه می خوای که باهاش ازدواج کنی موضوع رو اول با خودش در میون بزار اگر جواب منفی بهت داد بگو که بدون اون نمی تونی زندگی کنی کم کم میاد تو راه ، چند تا کادو واسش بخر
حتما موضوع ازدواج رو به خونواده ات بگو و از اون هم بخواه که خودش یه تاریح واسه مراسم خواستگاری انتخاب کنه .
مثلا بهش بگو تو مامان بچه های منی اسم دو تا دختر یا پسر رو هم بگو و بکو که دوست داری اسم بچه هات باشه
البته همه این کارا در صورتی که قصد ازدواج داری اگر هم قصد ازدواج نداری ولش کن بره دنبال زندگی خودش
موفق باشی









علاقه مندی ها (Bookmarks)