سلام دوست من
میشه گفت انتظارات شما از یک دوست دختر بیش از معموله ! شاید شما به انتخابی کردید ایمان داشته باشید ولی توقع نداشته باشید انتخاب یه دختر 15 ساله بعد از گذشت 3 سال دوستی هنوزم عوض نشده باشه دلیلش هم پستی و بلندیهاییه که تو روابط 3 ساله شما بوجود اومده . اوج عشق شما زمانی بوجود اومده که شما پیشقدم شدی و دلیل فرود ش هم چیزی جز بی توجهی های اون دختر نبوده میبینید که یه عشق یه طرفه که تنها چیزی که باعث کش دار شدنش شده خود شما بوده . حداقل این چیزیه که از پست شما قابل بحثه .
تنها چیزی که این مواقع میتونه راه گشا باشه اینه که موضوع رو با خونوادتون درمیون بذارید تا روابط شما برای همیشه ادامه پیدا کنه وگرنه اگه بخواین فقط به عنوان یه دوست در کنار شما باشه توقع کاملا بیجاییه چون تنوع تو دوستیابی غیر قابل انکاره .








علاقه مندی ها (Bookmarks)