پدر جان
کی گفت منظور من به آقای ابراهیمی بود؟
اتفاقا کلی گفتم و منظورم چیز دیگه ای بود. :)
شاید من با خودم بودم :D خوب من از همه تو این جمع کوچک ترم دیگه
پس الکی اذهان عمومی رو مشوش نکنین :D من با آقای ابراهیمی خیلی هم دوستم اصلا هم با هم بحث انتقامی
نداریم. فکر کنم شما بچه بودین بیش فعالی داشتین. خوب چرا نمیذارین این باغ روی ارامش ببینه؟ :)
صفا ، دوستی ، مهربانی ، محبت و از این چیزها (با لحن کلاه قرمزی بخونین)





)

.
مامااااااااااااااااان

واآآآی
)




علاقه مندی ها (Bookmarks)