خانم بهار شادی محترم اشپزی خوب است
خانم بهار شادی ناهار خوب برای اعضا تالار درست کنید
خانم بهار شادی اشپزی فرار نکنید![]()
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
خانم بهار شادی محترم اشپزی خوب است
خانم بهار شادی ناهار خوب برای اعضا تالار درست کنید
خانم بهار شادی اشپزی فرار نکنید![]()
محمدابراهیمی (سه شنبه 25 مهر 91)
تشکرشده 4,547 در 875 پست
آقای محمد ابراهیمی فوق تخصص در کامپیوتر دارند
خانم نادیا در کامپیوتر کمی مشکل دارید بیاید در کلاس آقا ابراهیمی ثبت نام کنید
خانم دکتر فکور هم در کلاسهای فرهنگ ثبت نام کنید برای آشپزیتون خوبه .
خانم نادیا به من دکترا میدی بشم دکتر پدربزرگ
خانم نادیا کی کلاسهاتون شوع میشه من بیام ثبت نام کنم رایگان است یا پول میگیری
خانمها و آقایون برید برای گل پسر تالار سوال طرح کنید .
خانم دکتر فکور چرا شکسته نفسی میفرماید برای ما افتخاری است که شما دکتر هستید .
خانم دکتر فکور فشار من رو 22 است عادی است یا مشکل دارم. باید چیکار کنم توصیه ای دارید ممنون میشم.
خانم بهار شادی من از طولانی بودن متن های شما خسته میشم چکار کنم .راه حلی دارید .
پدربزرگ (سه شنبه 25 مهر 91)
تشکرشده 4,954 در 1,249 پست
واااااااای پدربزرگ
فشارتون رو احتمالا وقتی اندازه گرفتید که یه جسم سنگین رو دوشتون بوده فشار شونه ها رفته بوده بالا یه بار بدون بلند کردن وسایل فشارتون رو اندازه بگیرید درست میشه اینم از دکتری من :D
خوب آقا محمد من با مهمانی رفتن موافقم میزبان بهار شادی هست ؟من چون بهار شادی رو خییییییلی دوست دارم و ضمنا امروز سر کار نیستم و وقتم نسبتا آزاده میپذیرم که جزو مهمانها باشم ولی گفته باشم من تنهایی جایی نمیرم همسر و بچه ام هم هستن ما شام زود میخوریم نیفته برا ساعت 10 و 11 چون باید صبح زود خودم و همسرم بریم سر کار شرمنده امکانش نیست اون موقع تشریف بیاریم...
بهار شادی زیاد تو زحمت نیفت سه چهار نوع غذا با پنج شش نوع دسر کافیه با ما که این حرفا رو نداری نوشابه هم نمیخواد بخری مضره
نادیا جان کارهاتو زود تمام کن امروز بریم پیش بهار دیر نیای ناراحت میشه دلش میشکنه
خوب من برم جزوه هام رو حاضر کنم برا کلاس فردا ساعت 5 اونجام
فکور (سه شنبه 25 مهر 91)
تشکرشده 109 در 23 پست
علیک سلام دوستان
اینجا چه خبره؟ موضوع بحث چیه؟ پدر بزرگ منو دعوت کرده!
منم بازی بدین.........![]()
علی ایرانی (سه شنبه 25 مهر 91)
تشکرشده 5,821 در 1,048 پست
خوش اومدی علی جان
هوووووووووووووورررررررررر راااااااا شام دعوتیم
لباس چی بپوشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نادیا-7777 (سه شنبه 25 مهر 91)
تشکرشده 10,678 در 2,786 پست
<TABLE BORDER="0">
<TH BGCOLOR="4f0356"><FONT COLOR="eedeef">
نادیا جان،چون منم میام یه لباس بپوش که معذب نباشی و شم.همونیو که رفتیم سینما بپوش.</FONT>
</TH>
</TABLE>
فرهنگ 27 (سه شنبه 25 مهر 91)
تشکرشده 4,547 در 875 پست
شام چیه من فشارم بالاست 22تا
خانم دکتر فکور هم که نمیدونم در کجا مطب زدن وای بحال مریض های که میرن به مطب
خانم دکتر فکور بنده خداها . خانم دکتر یک دفعه بگو باشگاه بندسازی بجای مطب زدید دیگه .
این چجور نصخه ای بود برام پیچیدی . وزنه وحالتر منکه تو باشگاه نیستم. فشار خونم بالاست .
چطور من گفتم کاره موبایلم همه هرچی گوشی توکمد داشتند آوردن تعمیر کردم بنده خدا ها خوب شد یه تعمیر کار
پیداشد.
ما داریم یار جمع میکنیم. علی آقا هم به جمع آقایون پیوست . داداش خوش اومدی .
برم تو محل یه چرخی بزنم ببینم یه چندتا بروبچ جمع کنم بیارم بوستان دوره هم باشیم.
محمد گشتی گشتی یه آشپز پیدا کردی .
آخه بهار شادی کی کجا آشپزی کرده . منکه نمیتونم ریسک کنم . باز مریم گلی بود یه چیزی فقط برنج دودی بخوردمون میده بازم میشه خردش .
بهار معلوم نیست برنج هارو نیم پز میاره .مرغ رو خام میاره روش رنگ غذا میریزه فکرکنیم کباب بریان هست .
محمد جان اول یه تست کوچیک از بهارشادی بگیر ببین بلده بعد این همه بچه هارو دعوت کن .اگر خدای نکرده مانند آشپزی نادیا همه مسموم بشن.پای تو هستا ازمن گفتن بود
پدربزرگ (سه شنبه 25 مهر 91)
تشکرشده 9,108 در 2,116 پست
پدر بزرگ محترم خانم بهار شادی اشپزی خوب نیست
پدر بزرگ خانم بهار شادی محترم غذای درست می کند همه مسموم می کند
پدر بزرگ محترم من نمی دونم خانمهای تالار اشپزی بلد نیستند
خانمهای تالار کلاس اشپزی رایگان ثبت نام کنید مدرک بین ا لمللی اشپزی می دهیم![]()
محمدابراهیمی (سه شنبه 25 مهر 91)
تشکرشده 8,998 در 1,493 پست
آهای آهای بچه ها
مگه قرار نبود اینجا کل کلی نشه؟
بگم فرشته با چوبش بیاد؟ بیاد میزنه با همون توی سرمون :) تا دیگه بچه های خوبی باشیما از ما گفتن بود!
من آشپزی بلد نیستم؟ خوب شما ها که تست نکردین واسه چی مهمون دعوت کردین؟
اما از اونجایی که من آشپز خیلی خوبیم و فوق العاده مهمون نواز ، از پس همتون بر میام.
تازه خبر نداری پدر جان
من انقدر هنر بلدم که اگر بگم دهنتون باز میمونه که چطوری این همه کار رو با هم انجام میدم :) دست کم گرفتین.
البته ممکنه راهی بیمارستان بشین اما نه به خاطر مسمویت و سایر موارد ، بلکه به خاطر اینکه انقدر غذاها
خوشمزه است انگشتاتون رو ممکنه بخوینبعدم خودتون طولانی مینویسین کسی چیزی میگه؟
علی آقا
منم بهتون خوشامد میگم. پدر شدنتون رو هم تبریک میگم. انشالا نی نی تون سالم به دنیا بیاد.
میزبان منم که دیگه معرف حضور همه هستم :) اما حرکات موزون نداریم!مجلس هم خانوادگیه. حرفای 18+
نزنین اینجا بچه نشسته :)
![]()
bahar.shadi (سه شنبه 25 مهر 91)
تشکرشده 4,547 در 875 پست
یعنی منظورت با محمد بود .نوشته اصلی توسط bahar.shadi
انتقام در پیش است خانم بهار شادی خودتون رو برای انتقام آماده کنید .
محمد داره میاد
پدربزرگ (سه شنبه 25 مهر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)