مرسی امیر جان..بله نباید شروع میکردم اما اوایل احساس میکردم یه بازیه مسخرست که هر موقع خواستم میتونم کنار بکشم ولی چون اولین بارم بود و خام بودم گیر کردم....دارم تمام سعیمو میکنم ..امیدوارم این خستگی و این افکار مزاحم ازم دور بشن...خیلی سخته تحمل کردن این قضیه که دیگه تنها شدم اما بهتر از اینه که غرورمو بشکنم....راستی امروز این فکر خیلی عذابم داد که وقتی با وجود دوست دختر قبلیش قبولش کردم احساس کرده که تکه و اراده کنه همه دخترا واسش میمیرن..من خودمو خیلی کوچیک کردم ..








علاقه مندی ها (Bookmarks)