عزیزم برای جواب این سوالات باید بری و تاپیکهای قبلی منو بخونی
http://www.hamdardi.net/thread-22637.html%29
اینم لینکش
تشکرشده 5,821 در 1,048 پست
عزیزم برای جواب این سوالات باید بری و تاپیکهای قبلی منو بخونی
http://www.hamdardi.net/thread-22637.html%29
اینم لینکش
تشکرشده 123 در 48 پست
دوست عزیز واقعا برام ناراحت کننده بود. امیدوارم که روزهای خوشی در انتظار شما باشه.من هم سابقه طلاق رو در دوره عقد داشتم و بعد از دو سال دوباره ازدواج کردم هر چند حالا هم مشکلاته زیادی دارم ولی از اون دو سال تنهاییم خیلی بهتره.من سر ازدواج دومم یه خورده بی دقتی کردم امیدوارم شما با دقت تمام دوباره ازدواج کنید.![]()
aphd (دوشنبه 24 مهر 91), نادیا-7777 (سه شنبه 05 اسفند 93)
تشکرشده 302 در 134 پست
سلام عرض می کنم
کی گفته چون شما مهر طلاق تو شناسنامتون خورده حتما باید با یکی مشابه خودتون ازدواج کنین؟
خوب کسی که طلاق می گیره یه مقدار شانسش نسبت به دختر مجرد کمتر میشه ولی همون طور که خودتون گفتید خواستگار زیاد دارید و این یعنی شانس و موقعیت زیاد.
امیدوارم این بار با دقت و کمک گرفتن از خانواده انتخاب درستی بکنید و بتونید ذات آدمها رو تشخیص بدید
2 تا چیز هست گفتم بگم
یکی اینکه خودتون هم می دونید که شرط و شروط به هیچ وجه تضمینی نمیده ولی بنا به گفته جناب babyبهتره زمان عقد نوشته بشه
2 مساله بچه مهمه امیدوارم اینطوری نشه که خواستگاراتون از رو نقشه قبلی یا از روی احساس اول قبول کنند بعد مثلا اذیت کنند یا بزنن زیرش موضوع بچه رو بیشتر بررسی کنید
خیلی ازتون خوشم میاد و امیدوارم همیشه طبق گفته خودتون باشید که به خاطر ازدواج به هر خفتی تن نمیدید یا برای ادامه زندگی و نگهداشتنش تن به ذلت نمی دهیدولی سر به دار می دهید!
خلاصه من خیلی وقته بیشتر خواننده هستم تا نظر گو ولی گفتم بیامو آرزوی خوشبختی کنم امیدوارم یه پسر خوشگل از هر لحاظ گیرت بیاد
hektor (دوشنبه 24 مهر 91), نادیا-7777 (سه شنبه 05 اسفند 93)
تشکرشده 409 در 124 پست
خيلي برام قابل تحسينيد.
هرچند به قول دوستان اي تاپيك تاريخ گذشته ست،اما دوست دارم اينو بگم كه نبايد به همه خانم ها يا آقايوني كه طلاق گرفتند به يه چشم نگاه كرد،يا كلا بهشون يه ديد ديگه داشت.
به خدا بعضياشون خيلي خيلي ماه اند!فقط شانس نياوردند يا بي دقتي كردند.
دلم گرفت ياد عزيزترينم افتادم...
Hamdardi2 (پنجشنبه 25 آبان 91), نادیا-7777 (سه شنبه 05 اسفند 93)
تشکرشده 5,821 در 1,048 پست
Hamdardi2 عزیز
از شما و تمام دوستانی که به من لطف دارند ممنونم
مهم اینه که دید خودمون رو تغییر بدیم و اول از همه فرهنگ خودمون رو بالا ببریم
خداروشکر به لطف شما دوستان و خانواده و فامیل و دوستان و همکارام
حالم خیلی خوبه
و هرروز هم موقعیتهای بهتری جلوی روم قرار میگیره
من از زندگیم راضیم و آرزوی خوشبختی برای همه دارم
یاحق
morteza2487 (شنبه 19 اردیبهشت 94), parsa1400 (سه شنبه 18 فروردین 94), فدایی یار (چهارشنبه 19 فروردین 94), نادیا-7777 (جمعه 10 آذر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)