سلام عرض می کنم
کی گفته چون شما مهر طلاق تو شناسنامتون خورده حتما باید با یکی مشابه خودتون ازدواج کنین؟
خوب کسی که طلاق می گیره یه مقدار شانسش نسبت به دختر مجرد کمتر میشه ولی همون طور که خودتون گفتید خواستگار زیاد دارید و این یعنی شانس و موقعیت زیاد.
امیدوارم این بار با دقت و کمک گرفتن از خانواده انتخاب درستی بکنید و بتونید ذات آدمها رو تشخیص بدید
2 تا چیز هست گفتم بگم
یکی اینکه خودتون هم می دونید که شرط و شروط به هیچ وجه تضمینی نمیده ولی بنا به گفته جناب babyبهتره زمان عقد نوشته بشه
2 مساله بچه مهمه امیدوارم اینطوری نشه که خواستگاراتون از رو نقشه قبلی یا از روی احساس اول قبول کنند بعد مثلا اذیت کنند یا بزنن زیرش موضوع بچه رو بیشتر بررسی کنید
خیلی ازتون خوشم میاد و امیدوارم همیشه طبق گفته خودتون باشید که به خاطر ازدواج به هر خفتی تن نمیدید یا برای ادامه زندگی و نگهداشتنش تن به ذلت نمی دهیدولی سر به دار می دهید!
خلاصه من خیلی وقته بیشتر خواننده هستم تا نظر گو ولی گفتم بیامو آرزوی خوشبختی کنم امیدوارم یه پسر خوشگل از هر لحاظ گیرت بیاد









علاقه مندی ها (Bookmarks)