سلام عزیزم
احسنت به همه صبر و امیدت. زندگی با همه این پستی و بلندیهاش که جذاب و دوست داشتنیه. جنگیدن برای عشق لذت بخشه. مطمئن باش نتیجه تلاشت رو میبینی.
ما هم این روزگار رو داشتیم . بدون لذت داره با کمک هم ذره ذره ساختن.
موفق باشی دوست عزیز![]()
تشکرشده 462 در 89 پست
سلام عزیزم
احسنت به همه صبر و امیدت. زندگی با همه این پستی و بلندیهاش که جذاب و دوست داشتنیه. جنگیدن برای عشق لذت بخشه. مطمئن باش نتیجه تلاشت رو میبینی.
ما هم این روزگار رو داشتیم . بدون لذت داره با کمک هم ذره ذره ساختن.
موفق باشی دوست عزیز![]()
sea (یکشنبه 23 مهر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)