اقلیما جان سلام
امیدوارم هر روز بهتر از دیروز باشی.
من فکر میکن این رفتار همسر شما به خاطر یه حس لجبازی بچه گانه بوده چون در مورد اومدن به منزل پدرشون کمی تردید داشتید با این رفتارش خواسته لجبازی یا کدورتش رو نشون بده. این رفتار همون کودک درونه.
به جای اینکه مثل یه بزرگسال در مورد علت ناراحتیش صحبت کنه رو اورده به لجبازی و خواسته شما ظرف بشوری.
بهتره شما مقابله به مثل نکنی. و تو یه شرایط اروم با لحن مهربون خواسته خودت و ناراحتی از نوع کلامش رو بیان کن.
موفق باشی عزیزم![]()










علاقه مندی ها (Bookmarks)