به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 56

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 اردیبهشت 92 [ 12:06]
    تاریخ عضویت
    1390-9-10
    نوشته ها
    100
    امتیاز
    1,165
    سطح
    18
    Points: 1,165, Level: 18
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 35
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    438

    تشکرشده 462 در 89 پست

    Rep Power
    25
    Array

    RE: آیا رفتن تو این شرایط کار درستیه خواهش می کنم سریع جواب بدبد

    اقلیما جان سلام

    امیدوارم هر روز بهتر از دیروز باشی.
    من فکر میکن این رفتار همسر شما به خاطر یه حس لجبازی بچه گانه بوده چون در مورد اومدن به منزل پدرشون کمی تردید داشتید با این رفتارش خواسته لجبازی یا کدورتش رو نشون بده. این رفتار همون کودک درونه.
    به جای اینکه مثل یه بزرگسال در مورد علت ناراحتیش صحبت کنه رو اورده به لجبازی و خواسته شما ظرف بشوری.

    بهتره شما مقابله به مثل نکنی. و تو یه شرایط اروم با لحن مهربون خواسته خودت و ناراحتی از نوع کلامش رو بیان کن.
    موفق باشی عزیزم

  2. 2 کاربر از پست مفید sea تشکرکرده اند .

    sea (پنجشنبه 20 مهر 91)

  3. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 26 مهر 97 [ 09:20]
    تاریخ عضویت
    1390-5-27
    نوشته ها
    1,398
    امتیاز
    13,057
    سطح
    74
    Points: 13,057, Level: 74
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 193
    Overall activity: 11.0%
    دستاوردها:
    Social1000 Experience PointsVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    8,610

    تشکرشده 8,998 در 1,493 پست

    Rep Power
    157
    Array

    RE: آیا رفتن تو این شرایط کار درستیه خواهش می کنم سریع جواب بدبد

    نقل قول نوشته اصلی توسط sea
    این رفتار همون کودک درونه.
    به جای اینکه مثل یه بزرگسال در مورد علت ناراحتیش صحبت کنه رو اورده به لجبازی و خواسته شما ظرف بشوری.
    بهتره شما مقابله به مثل نکنی. و تو یه شرایط اروم با لحن مهربون خواسته خودت و ناراحتی از نوع کلامش رو بیان کن.


    سلام اقلیمای عزیزم

    روز زیبات بخیر و خوشی و شادمانی خانوم گلم

    صحبت های sea عزیز بسیار عالی بودن.


    دوست عزیزم

    قبلا هم بهت گفتم که رفتارهای همسر شما بسیار تاثیر پذیر از رفتار شماست و این هم یک فرصت

    برای شماست هم یک تهدید! یعنی چی؟ الان بهت میگم عزیزم.

    اگر شما هم بخوای به زبان کودک درونت با کودک همسرت رفتار کنی اوضاع همیشه در دلخوری و

    تشنج و سردی به سر میبره و این یک تهدید برای زندگی شماست!

    اما اگر بخوای میتونی این تهدید رو به یک فرصت طلایی تبدیل کنی عزیزم :)

    اون هم کار کردن بر روی بالغ خودت و تربیت صحیح کودک درون همسرته. باید به این کودک با رفتار

    بالغانه خودت و کاهش حساسیت هات و مقابله به مثل نکردن رفتار صحیح رو یاد بدی.


    کی دیدی یک انسان بالغ از رفتار یک کودک 5 ساله ناراحت بشه؟

    پس به جای دلگیری سعی کن مسیر رو ادامه بدی! زن نقشش در خانواده مربیگریه! میتونی چنان خوب

    تربیتش کنی که کامل توی مشتت باشه و شیفته و واله تو.

    استی روی حسادت به مادرش هم کار کن. به نظر بهتر شدی. اما هنوز کودکت حسادت می کنه به

    رفتار همسرت نسبت به مادرش! این رفتار کودکشه عزیزم :) میدونم خسته و عصبی بودی اما ادامه

    بده و سعی کن با استراحت و آرامش بیشتر خودت رو ریکاوری کنی گل بانو

    میدونم که اقلیما از پسش بر میاد و میدونم شاگردش هم شاگرد خوبیه اگر معلمش باهاش راه بیاد ;)

    موفق باشی عزیز دلم











  4. 2 کاربر از پست مفید bahar.shadi تشکرکرده اند .

    bahar.shadi (جمعه 21 مهر 91)

  5. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 18 بهمن 91 [ 15:01]
    تاریخ عضویت
    1391-7-15
    نوشته ها
    47
    امتیاز
    444
    سطح
    8
    Points: 444, Level: 8
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    57

    تشکرشده 61 در 21 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: آیا رفتن تو این شرایط کار درستیه خواهش می کنم سریع جواب بدبد



    زن نقشش در خانواده مربیگریه! میتونی چنان خوب

    تربیتش کنی که کامل توی مشتت باشه و شیفته و واله تو.

    سلام من عضو تازم
    میشه راجع به این مسئله یه کم توضیح بدین؟؟
    چطوری میتونیم اینکارو بکنیم؟؟










    [/quote]



 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. با وجود بچه 10 ماهه طلاق راه درستیه؟فوری
    توسط d.ak در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 30 دی 96, 22:15
  2. به نظرتون تو این وضعیت پس انداز کار درستیه؟
    توسط حیاط خلوت در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: شنبه 20 شهریور 95, 13:39
  3. همیشه ضایع میشم تو هر جمعی....................
    توسط امید زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 21 شهریور 94, 10:31
  4. تا چه سنی مسئول کار بچه ها هستیم؟!
    توسط ani در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 09 دی 88, 20:02
  5. گفتار نخستین در چارچوبه ی حقوق ما
    توسط آرمانخواه در انجمن حقوق ما...
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: چهارشنبه 08 خرداد 87, 19:47

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:38 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.