مرسی دوستان
من رفتارهای خودم رو که می بینم و متقابلا رفتار دیگران رو نسبت به خودم می بینم همچین احساسی میکنم.
نمیدونم شاید اشتباه باشه.حرفاتون آرامش بخش بود لطف کردید
تشکرشده 5 در 5 پست
مرسی دوستان
من رفتارهای خودم رو که می بینم و متقابلا رفتار دیگران رو نسبت به خودم می بینم همچین احساسی میکنم.
نمیدونم شاید اشتباه باشه.حرفاتون آرامش بخش بود لطف کردید
bartar_fekra (چهارشنبه 19 مهر 91)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)