پدر بزرگ عزیز منم دنبال دوستی نیستم....من برا ازدواج مد نظر گرفتمش....فقط میخام بدونم به نظر بقیه خصوصا خانمها که همجنساشونو بهتر میشناسن میخام بدونم با تفاسیری که گفتم شما احتمال بیشتر میدید که طرف دوست پسر داره یا نه؟؟
من عاشق و شیداش نیستم و اگر حس کنم با کس دیگه ای هست اصلا دیگه جلو نمیرم...بیخیالش میشم...








علاقه مندی ها (Bookmarks)