سلام دوستان عزیزم خیلی خیلی ممنونم از راهنماییهاتون، چشممممممممممممم حتمآ با شوهرم حرف میزنم خودم هم مخالف آوردن بچه با این شرایطم شوهرم خودش هم دودله یه بار دلش میخاد و یه بار میگه فعلآ زوده ولی این روزا اصرارش بیشتر بر آوردن بچه است و قبلآ یعنی یک سال پیش میگفت تا 5 سال بچه نمیخام و دوست دارم بعد اینکه خودمون به یه شرایط خوب رسیدیم بیاد ولی یه چند ماهی میشه که هوس بچه کرده با اینکه به غیر اون مشکلاتمون هنوز به سطح خوبی از نظر مادی هم نرسیدیم که هیچ، هرروز بیشتر هم میریم تو قرض...من مطالعه ارشد رو جزیی شروع میکنم انشاا... بعد قبولی ارشد واسه آوردن بچه برنامه ریزی میکنم








علاقه مندی ها (Bookmarks)