چرا عصبانی نشدن کار سختی ست ؟ چون یک عکس العمل کاملا طبیعی است برای ابراز ناراحتی ها.
آیا برای تو هم سخت است ؟ اصلا سخت نیست ، چیزی که سخته اینکه فراموش میکنم باید صبر کنم.
هیچ وقت پیش آمده که از عصبانی شدنت پشیمان شده باشی ؟ من آدم ارومی هستم فقط وقتی عصبانی میشم که براش دلیل داشته باشم اما بخدا از دلیل هم میشه گذشت .......
وقتی خیلی عصبانی می شوی و از کوره در می روی برای آرام کردن خودت چکار می کنی ؟ سکوت میکنم...
یکم شبیه صندلی داغ نبود نه ؟؟!!!!!:D







پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)