میفهمم چی میگه نرگس جان.منم تجربه احساسی داشتم.این طبیعیه خیلی احساسی شدی وقتی هم آدم خیلی احساسی بشه تو زندگی فکر و ذهنش خوب کار نمیکنه.بنظر من بایستی برا خودت قانون بزاری و بهش عمل کنی اینطوری کم ضربه میخوری. الانم میتونی سرپا باشی عزیزم من مطمینم.همش بگو من قوی ام .دعا و نماز هم خیلی حس خوبی میده.به خدا توکل کن صبور باش.موفق باشی








علاقه مندی ها (Bookmarks)