الهه خانم با تشکر از راهنمایی خوبتان
در رابطه با صحبت کردن با خواهرش مشکل من اینه که خواهران بزرگتر از خودش اگربهش چیزی بگویند جواب سر بالا بهشان میده.خواهران کوچکتر از خودش هم به حساب نمی آورد. ایشون از کسی حرف شنوی ندارد.
میترسم اگر به حال خودش رهایش کنم فکر کند که به فکر او نیستم و علاقه ای بهش ندارم و بدتر بشه.
شانیبد من توی این شهرها مشاور وروانشناس خوب پیدا نمیشه. اگر روانشناسی هم وجود دارد توی این موضوعات کم تجربه هستن.
بازم تشکر از نظرتون








علاقه مندی ها (Bookmarks)