سلام دوست عزیز
با یه کوچولو تغییر عادت غذایی میتونی وزن کم کنی،
من چند نکته کلیدی میگم بهت،
صبحها به محض پا شدن از خواب،2 لیوان آب بخور
نیم ساعت قبل از غذا یک لیوان آب به همراه عرق زیره بخور
یک ربع مانده به صرف غذا، یک کاسه ماست کم چرب
زمان صرف غذا را طولانی کن، میزان غذایی که در قاشق یا چنگال بر میداری، نصفه میزان قبل باشه
یعنی لقمه هاتون را کوچکتر کنین، و زمان جویدن بیشتر
به محض احساس سیری دست از غذا بکشین و ادامه ندین،
میزان مصرف هیدروکربناتها رو قطع نکنین اما کم کنین، حتی اگر بتونین در وعده شام هیدروکربنات مصرف نکنین بهتر هست
غذا رو کم چرب و کم نمک میل کنین
میزان مصرف نوشابه، قند و شیرینی را به حداقل برسون
پفک و چیپس هم به مراتب نباید مصرف کنی یا حداقل به صورت هوسانه واون هم به میزان کم
میان وعده ها میوه میل کنین اما فقط یک نوع میوه مثلا سیبو هلو و شلیل را با هم نخور بلکه صبح سیب بخور اما 2 تا و شب 2 تا شلیل!
دیدی، هیچ وعده غذایی برات حذف نکردم و یا سخت نگرفتم، باور کن عمل کردن بهش هم از این ساده تره و ظرف مدت کوتاهی یعنی 5-6 ماه، مطمئنا به وزن ایده ال میرسی








علاقه مندی ها (Bookmarks)