هیچ پاسخی به تماسش نده و ملاقاتش هم نرو و جلوی وسوسه پاسخ دادن و حتی دعوا کردن هم بایست
برخوردی غیر از این از سوی شما کاملاً به ضرر شماست و او اینبار هم فقط میخواد کام از شما بگیره .
و کلاً از فکر و یاد او بیا بیرون و شروع کن به گذراندن دوران قطع وابستگی
هشدار :
مبادا بپذیری و ملاقاتش بری
.









علاقه مندی ها (Bookmarks)