ببخشید دیر شد دوستان
متاسفانه حدود یک ماهی هست که طلاق گرفتمو از این بابتم خیلی ناراحتم و هنوز فراموش نکردم. برای اینکه زیاد فکرم مشغول نباشه دارم میرم سر کار که یه خانمی منو برای پسرش خواستگاری کرده من اصلا نمیشناسمشون ولی شرایطه خود پسره خیلی شبیه نامزد قبلیمه،میدونید چیه راستش خودم هنوز به نامزد قبلیم فکر میکنم هنوزم پدر و مادرم رو توی این ماجرا مقصر میدونم و نمیتونم خیلی رفتار خوبی باهاشون داشته باشم البته نه اینکه حرفی بهشون بزنم یا بی حرمتی کنم بیشتر دوست دارم تنها باشم و کاری به کارشون ندارم سرم به کارای خودمه تا الانم تو این یک ماهه 4 تا خواستگار داشتم که به همشون همون موقع جواب رد دادم و با خودم تصمیم گرفتم حالاحالاها قید ازدواجو بزنم ولی چون شرایط این یکم شبیه نامزده قبلیمه میخاستم از سر لجبازی با پدرو مادرم بهش جواب بدم ولی نتونستم با خودم کنار بیام:(
قضیه این بود.......







و از این بابتم خیلی ناراحتم و هنوز فراموش نکردم. برای اینکه زیاد فکرم مشغول نباشه دارم میرم سر کار که یه خانمی منو برای پسرش خواستگاری کرده من اصلا نمیشناسمشون ولی شرایطه خود پسره خیلی شبیه نامزد قبلیمه،میدونید چیه راستش خودم هنوز به نامزد قبلیم فکر میکنم هنوزم پدر و مادرم رو توی این ماجرا مقصر میدونم و نمیتونم خیلی رفتار خوبی باهاشون داشته باشم البته نه اینکه حرفی بهشون بزنم یا بی حرمتی کنم بیشتر دوست دارم تنها باشم و کاری به کارشون ندارم سرم به کارای خودمه تا الانم تو این یک ماهه 4 تا خواستگار داشتم که به همشون همون موقع جواب رد دادم و با خودم تصمیم گرفتم حالاحالاها قید ازدواجو بزنم ولی چون شرایط این یکم شبیه نامزده قبلیمه میخاستم از سر لجبازی با پدرو مادرم بهش جواب بدم ولی نتونستم با خودم کنار بیام:(

علاقه مندی ها (Bookmarks)